اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: با راه‌ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان امام خمینی اسفراین، خدمات ویژه ناباروری برای زوجین نابارور در دسترس و راحت شد.

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد

طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین از خبر خوش راه‌ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان امام خمینی اسفراین خبر داد و اظهار کرد: این کلینیک که در راستای اجرای ماده ۴۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه‌اندازی شد با ارائه خدمات به اولین زوج کار خود را رسما آغاز کرد.

وی ارزیابی زوج نابارور، انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های پاراکلینیکی، خدمات IUI را از خدماتی نام برد که در این کلینیک ارائه می‌شود و گفت: این کلینیک به دستگاه سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مجهز است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه متخصص و تیم مامایی و آزمایشگاه دوره‌های تخصصی ناباروری را گذرانده‌اند افزود: زوجین شناسایی شده می‌توانند از مراکز بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی به این کلینیک مراجعه نمایند.

توفیقیان با اشاره به اینکه در این کلینک اگر زوجی نیازمند به دریافت خدمات سطح ۳ ناباروری شناسایی شد ارجاع می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی کلینیک ناباروری خوشبختانه رنج سفر به استان‌های همجوار برای زوجین نابارور اسفراینی مرتفع شد.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول