اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خروش مردم دارالعباده یزد+ فیلم

مردم دارالعباده یزد با تجمع در حسینیه تاریخی امیرچقماق، جنایات رژیم کودک کش و کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

خروش مردم دارالعباده یزد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به دنبال تداوم حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همراه با مردم جهان و همزمان با سراسر کشور مردم دارالعباده یزد در حسینیه تاریخی امیرچقماق گردهم آمدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل کشتار کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند، نسل کشی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و ندای پیروزی جبهه مقاومت را فریاد زدند.

 مردم دارالعباده همچنین با برافراشتن دست نوشته هایی، خشم و نفرت خود را از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، اعلام کردند.

 

شعرخوانی دکتر عالیه مهرابی از شعرای آئینی و برجسته کشور، اجرای سرود مقاومت و سخنرانی آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی از دیگر برنامه های اجتماع بزرگ مردم یزد است.

حضور اقشار مختلف جامعه اعم از زنان و مردان، جوانان و نوجوانان و همچنین حضور خانوادگی برخی افراد از جمله صحنه‌های غرور آفرین این تجمع مردم دارالعباده بود که با بصیرت کافی پای مظلوم آمدند و کشتار بی رحمانه کودکان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند.

در این مراسم مسئولان ارشد دولتی، نظامی و انتظامی استان یزد حضور داشتند و همصدا با مردم ندای حق طلبی را فریاد زدند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول