اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کودک کرمانی ربوده شده پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از بازداشت سه نفر از عاملان آدم‌ربایی کودک ۱۲ساله کرمانی خبر داد و گفت:کودک ربوده شده از افغانستان به ایران منتقل شده است.

کودک کرمانی ربوده شده پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در شهر کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان این کودک را از طریق مرزهای شرقی کشور به داخل کشور افغانستان منتقل کرده‌اند.

بخشی عنوان داشت: بلافاصله با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای این باند آدم‌ربایی شناسایی و تعدادی از آنها در مرز افغانستان بازداشت شدند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و زحمات جوادی بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان کودک ربوده شده به داخل کشور منتقل و پس از ۴۶ روز به آغوش گرم خانواده بازگشت.

دادستان کرمان علت و انگیزه آدم‌ربایان را اخاذی و مسائل مالی اعلام کرد و در پایان از زحمات بازپرس ویژه، پرسنل پلیس آگاهی استان خصوصا سرهنگ پورحبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول