اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  فرهنگی

فروش ویژه کتاب در انتشارات فارس به مناسبت روز پرستار

کتاب«قصه‌های واقعی شیرین کرونا»به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در مرکز جامع کتب رسانه با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

فروش ویژه کتاب در انتشارات فارس به مناسبت روز پرستار

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، کتاب«قصه‌های واقعی شیرین کرونا» که از سوی معاونت آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس منتشر شده است به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در مرکز جامع کتب رسانه با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

بخشی از کتاب«قصه‌های واقعی شیرین کرونا»: 

زمستان، نفس‌های آخرش را می‌کشید. همه داشتند مقدمه چینی می‌کردند برای رسیدن بهار و نوروز. بچه‌ها خواب لباس نو و اسکناس‌های عیدی‌شان را می‌دیدند. مردها، برنامه سفر نوروزی می‌چیدند و زنان، خانه را برای پذیرایی از بهار، می‌تکاندند؛ اما روزگار، خواب دیگری برای بهار ۹۹ دیده بود. بلا، بی‌خبر آمد. بی‌مقدمه. با مصیبت و حسرت.

ترسناک؛ مثل کابوس‌های نیمه شب بچه‌ها. سنگین؛ مثل خبرتلخ مرگی که از پشت تلفن، شانه‌های مردانه یک پدر را تکان می‌دهد. تکان دهنده؛ مثل زلزله‌ای که وسط لالایی‌های یک مادر برای کودکش، خوابشان را زیر آوار مصیبت، ایدی می‌کند چه فرقی می‌کند اسمش«کووید ۱۹» باشد یا «کرونا صدایش بزنند؟صدای مصیبتش، آن قدر بلند بود که در کمتر از چند هفته، همه دنیا را درگیر کرد.

نمودارها و آمارها، روز به رو صعودی‌تر و ترسناک‌تر شدند و بلا روزبه روز سنگین‌تر دیگر جای«لباس نو» و «عطر شکوفه» و «عیددیدنی»، همه جا نقل «ماسک»، «ضدعفونی کننده» بود. سی تی اسکن‌های ریه‌های سفید، خیلی‌ها را سیاه پوش کرد و اعلامیه‌های ترحیم و خاکسپاری‌های خلوت و بدون همراه، حجم مصیبت را دوچندان اما این فقط یک روی سکه «کرونا» بود.

برای خرید این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار انتشارات فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ تماس بگیرید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول