اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خط انتقال آبرسانی به ۷۰۰ روستای گیلان احداث می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به احداث خط انتقال آبرسانی به ۷۰۰ روستای گیلان، گفت: بهره‌برداری از ۶ مخزن آب، ایجاد چهار ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته‌ بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

خط انتقال آبرسانی به ۷۰۰ روستای گیلان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در مراسم توزیع  ۸۰۰ سری جهیزیه تهیه شده توسط بسیجیان و خیرین در بین زوج‌های جوان در محل لشکر قدس گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) بوده و هر چه بیشتر از عمر انقلاب می‌گذرد بیشتر به نقش بسیج در حل مشکلات کشور و ماندگاری جمهوری اسلامی پی می‌بریم. 

وی با اشاره به صدور فرهنگ بسیج و جهاد در بین کشورهای مخالف جهان و منطقه گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم صدور فرهنگ و تفکر بسیج است و این شجره طیبه در انقلاب نقش آفرینی کرده و متناسب با شرایط روز خودش را وقف می‌دهد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش تأثیرگذار بسیج در کاهش محرومیت‌زدایی در کشور افزود: در چند سال گذشته تحرکات خوبی در حوزه بسیج مشاهده شده و امروز یکی از اولویت‌های اصلی سپاه یعنی کمک به دولت و خدمت به مردم به بسیج محول شده است. 

دامغانی، محرومیت‌زدایی را پرچمدار فعالیت‌های بسیج دانست و بیان کرد: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی پرچمدار فعالیت در سپاه بوده و وظیفه اصلی تحقق این امر بر عهده بسیج بوده زیرا این نهاد دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف و به ویژه نیروی انسانی است. 

وی با اشاره به ایفای نقش بسیج در دوران کرونا، گفت: در دوران کرونا بسیج به خوبی ایفای نقش کرده و در ایامی که تمامی دنیا در مقاله با کرونا دچار  استیصال شده بود، بسیج وارد عمل شده و این ویروس را در کنار کادر درمان از بین برد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در آغاز سومین رزمایش جهادگران فاطمی علاوه بر توزیع جهیزیه، پروژه‌های عمرانی حوزه محرومیت‌زدایی به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: استان گیلان هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس کرده ولی همچنان با محرومیت‌هایی در حوزه آبرسانی مواجه است هر چند در مرحله نخست به ۷۱۱ روستا آبرسانی شد. 

دامغانی با اشاره به احداث خط انتقال آبرسانی به ۷۰۰ روستای گیلان، بیان کرد: بهره‌برداری از ۶ مخزن آب، ایجاد چهار ایستگاه پمپ‌پاژ آب با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته‌ بسیج به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی، آسفالت جاده‌های روستایی را یکی از اهداف بسیج در کشور دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هفته بسیج ۲۵ کیلومتر جاده‌های روستایی با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان آسفالت شده و همچنین  ۸۰۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان توزیع خواهد شد. 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول