اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجلیل از پرستاران نمونه استان قم در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان قم با حضور امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدی رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت و جمعی از پرستاران استان قم در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

تجلیل از پرستاران نمونه استان قم در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار به مناسبت سالروز میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به مشکلات جامعه پرستاری اشاره و اظهار داشت: مجلس و دولت وظیفه رفع مشکلات این قشر از جامعه را دارد که ازجمله این مشکلات می‌توان به عدم پرداخت به‌موقع کارانه و تعرفه‌های پرستاران، پایین بودن مبلغ اضافه‌کاری و اضافه‌کاری‌های اجباری اشاره کرد. 

 احمد امیرآبادی فراهانی دیگر نماینده مردم قم در مجلس نیز در این مراسم ابراز داشت: باید دست در دست هم دهیم و با همدلی و همراهی یکدیگر مسائل و مشکلات جامعه پرستاری را در دولت و مجلس در سطوح مختلف حل کنیم. 

امیرآبادی فراهانی افزود: قطع به‌یقین حل مشکلات جامعه پرستاری سبب ایجاد انگیزه بیشتر آنان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی می‌شود. 

همچنین محمدی رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت ارائه تسهیلات مختلف رفاهی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را موردتوجه قرار داد و گفت: در سال گذشته هفده نوع وام و تسهیلات را در اشکال مختلف به دانشجویان پرداخت کرده‌ایم که ازجمله آن‌ها پرداخت وام‌های ازدواج، فرزند آوری و وام ودیعه مسکن بوده است.

مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در بخشی از این مراسم، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، استمرار سطوح مراقبت سلامت از سوی پرستاران را دارای اهمیت دانست و گفت: مراقبت و پرستاری مجموعه‌ای از فضایل اخلاقی است که باید تمام سعی و تلاش خود را در حفظ این فضایل و انتشار آن به جامعه انجام داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از پرستاران برگزیده و نمونه کشوری و استانی تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول