اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدیران از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: مدیران در انتخابات از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند؛ با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیران از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی شکیبامهر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه امروز در جلسه معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد، شهرستان اسلام آبادغرب از نظر جمعیت دومین شهرستان استان کرمانشاه است که منابع طبیعی فراونی هم دارد و علاوه بر آن دروازه کربلا هم محسوب می‌شود، اما هنوز در جایگاهی که باید باشد؛ قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: تغییر ۳۲ بخشدار، ۲۰ معاون فرماندار و ۶ فرماندار در استان کرمانشاه مدتی است که در حال انجام است، البته انتصاب‌ها هیاهوهایی را به دنبال دارد؛ در فرمانداری اسلام آبادغرب کسی عزل نشد بلکه در اینجا خلاء وجود داشت و با جابجایی‌هایی و یک عزل این خلاءها رفع شد.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مسائل مربوط به انقلاب به مسائل مربوط به مردم ترجیح داده نخواهد شد و مهم‌ترین اولویت نظام در ماه‌های پیش‌رو مسئله انتخابات است که با قوانین جدید وضع شده فرایند انتخابات چند ماه زودتر در حال انجام است.

 شکیبا مهر بیان کرد: اضافه شدن عدم احراز صلاحیت، حذف حضور فیزیکی داوطلبان در پیش ثبت‌نام و قانون ۵ سال سابقه فرهنگی و یا اجرایی باعث عدم احراز صلاحیت شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه مطرح کرد: تمام ادارات باید ظرفیت خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و این امکانات به طور مساوی برای تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و رای مردم حق‌الناس است و تمام اقدامات مدیران رصد خواهد شد و مدیری نباید در فضای جبهه‌گیری شرکتی داشته باشد و از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده کند با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب اظهار کرد: هفته بسیج امسال با خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین همزمان است و دولتمردان و حکام کشورهای عربی حاضر به حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیستند و این به دلیل سلطه جهانی آمریکا بر آن‌هاست.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند و بسیج زنده بودن انقلاب را نشان می‌دهد که برنامه‌های هفته بسیج بر دو محور اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ادامه سخنانش اهم برنامه‌های هفته بسیج، عنوان کرد: تکریم و پاسداشت شهدای بسیج، خدمات ماهیانه، کنگره‌ها، همایش‌ها، یادواره شهدا نشست‌های جهاد تبین، میز خدمت و افتتاح منازل مسکونی از برنامه‌های این هفته در اسلام آبادغرب است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول