اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خط انتقال فاضلاب شاهین‌شهر دچار حادثه شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خط انتقال فاضلاب اصلی شاهین‌شهر با قدمت بیش از ۴۰ سال دچار حادثه خوردگی و ایجاد حفره در سطح خیابان شد.

خط انتقال فاضلاب شاهین‌شهر دچار حادثه شد

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خط انتقال فاضلاب اصلی شاهین‌شهر واقع در خیابان طالقانی این شهر با ابعاد ۱۸۵ در ۱۱۵ سانتی‌متر و قدمت بیش از ۴۰ سال دچار حادثه خوردگی و ایجاد حفره در سطح خیابان شد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی مدیریت بحران آبفا در محل مشغول انجام حفاری و تعمیر هستند، افزود: ۶ کیلومتر از خط انتقال اصلی شاهین‌شهر به دلیل قدمت بالا و خوردگی بتن لوله نیاز به نوسازی دارد.

 

شیشه‌فروش بیان کرد: تاکنون حدود چهار کیلومتر آن توسط آبفا بازسازی شده و ۲ کیلومتر باقی مانده نیز در صورت تامین اعتبارات لازم در دستور کار آبفا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود در حادثه فعلی پنجاه متر از مسیر انتقال باید تعمیر شود.

 

وی تصریح کرد: ارزش اعتبار هزینه شده تاکنون بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد تومان بوده است و برای مابقی مسیر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است که در همین راستا در مصوبات سفر ریاست جمهور تصویب شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول