اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت‌ها و خوردن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می‌شود.

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح، امام جمعه شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: علم و دانش، جهاد مبارزه با دشمن و کار و تلاش اساس یک جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی فلسطین است و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم صهیونیستی جنایاتی می‌کند که هیچ کدام از جنایت‌کاران تاریخ این کار را نکرده‌اند و این رژیم روی تمام جنایت‌کاران تاریخ را سفید کرده است. 

صالح تصریح کرد: اگر فرعون در یک مقطع زمانی فقط کودکان را می‌کشت اما امروز رژیم صهیونیستی کودک، مادر و پدر، همه را با هم می کشد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت‌ها و ریختن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران مشغول تلاش و کوشش هستند، عنوان کرد: باید از این تلاش‌ها قدردانی کنیم و نگذاریم این تلاش‌ها نادیده گرفته شود چرا که دشمن به دنبال سیاه نمایی است

صالح با بیان اینکه در کارهای زیربنایی کشور کارهای اساسی شده است، بیان کرد: در آستانه انتخابات دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم است و این وظیفه مسؤولان است که هر چه می‌توانند به مردم خدمت کنند.

امام جمعه شهرضا خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران بدانند این ملت شایسته خدمات بسیار بزرگ‌تری هستند و باید نهایت خدمت را به مردم داشته باشند و مردم باید از هر گونه اختلاف و تفرقه و سخنان ناامید کننده پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات ناموس و سبب اقتدار یک کشور است، تصریح کرد: قانون انتخابات را مجلس تصویب کرده و همه ملتزم به رعایت قانون هستند و باید خود را برای یک انتخابات باشکوه آماده کنیم تا مجلسی در تراز انقلاب باشد و مقدمه گام دوم انقلاب را با یک مجلس نیرومند آماده کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول