اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

العامری: جنگ بیمارستان‌ها، ماهیت اصلی جنگ علیه غزه است

رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانها در غزه، گفت که اگر حمایتهای غرب نبود، این رژیم هم فروپاشیده بود.

العامری: جنگ بیمارستان‌ها، ماهیت اصلی جنگ علیه غزه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رئیس ائتلاف پارلمانی عراق گفت که غزه با یک کشتار جمعی روزانه روبروست و رخدادهای آن، دروغین بودن ادعاهای غرب درباره حقوق بشر را برملا کرد.

العامری با اشاره به اینکه «جنگ بیمارستانها» یک اصطلاح جدید است که نشانگر جنگ واقعی علیه غزه است، گفت: تاریخ کسانی را که در قبال این رخدادها نظاره‌گر هستند، بازخواست خواهد کرد.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی بابت عدم ارائه شواهد و مستنداتی در تأیید ادعاهای خود مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و کنترل در غزه مورد انتقاد قرار گرفته ارتش این رژیم امروز پنجشنبه به دلیل‌تراشی تازه‌ای متوسل شد. 

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل‌تر در بیانیه‌ای مدعی شد که حماس شواهد مربوط به استفاده از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و کنترل را پنهان کرده است. 

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در بحبوحه انتقادهای جهانی وارد این بیمارستان شده و اقدام به بازجویی از کادر درمان و بیماران کردند. 

العامری در ادامه، در گفت‌وگو با شبکه الغدیر با تأکید بر اینکه اگر حمایتهای غرب نبود، رژیم صهیونیستی هم فروپاشیده بود، تصریح کرد: اگر کشورهای عربی، با سلاح نفت تهدید کنند، کشورهای غربی نیز تسلیم خواهند شد.

این مقام عراقی با بیان اینکه آمریکا، مدیریت جنگ علیه حماس را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: آمریکا انبارهای سلاح خود را به روی رژیم صهیونیستی باز کرد. آمریکا مخالف توقف جنگ و ورود کمکهای انسانی به غزه است.

العامری در بخش پایانی صحبتهای خود به مسئله حضور غیر قانونی آمریکا در عراق پرداخت و گفت: حضور مستشاران آمریکایی در عراق، دروغ است. باید نیروهای آمریکا امروز خارج شوند، نه فردا.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول