اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عزت‌اللهی: هنگ‌کنگ تیم دونده و جنگنده‌ای بود!

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنگ‌کنگ تیم جنگنده و دونده‌ای بود.

عزت‌اللهی: هنگ‌کنگ تیم دونده و جنگنده‌ای بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید عزت‌اللهی بعد از پیروزی 4 بر صفر مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: هم نتیجه خوبی گرفتیم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. هنگ‌کنگ تیم قابل احترامی بود، دونده و جنگنده بود. آنها آمده بودند جلوی ما بجنگند. از الان هم باید برای بازی با ازبکستان آماده شویم.

وی در مورد جو تیم ملی عنوان کرد: جو تیم ملی نسبت به قبل بهتر شده است چون زمانی که کادر فنی تغییر می‌کند نیاز دارید که از نظر ذهنی آن کادر را بشناسید. رفاقت و صمیمیتی که در تیم ملی شکل گرفته خیلی خوب است و نیاز داریم که این صمیمیت روز به روز بیشتر شود.

وی در مورد اینکه ما باید در جام ملت‌ها هم با هنگ‌کنگ بازی کنیم و این دیدار چقدر کمک کرد، گفت: هنگ‌کنگ به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نبود. آنها با همه وجودشان می‌جنگیدند. قطعاً می‌تواند کمک کند تا با آنالیز بهتری بازی بهتری مقابل این تیم انجام بدهیم.

عزت‌اللهی در مورد وضعیتش در باشگاهش گفت: شرایط خوب است و تلاش می‌کنم هم به تیم باشگاهی کمک کنم و هم به تیم ملی و تا آخر فصل هم قرارداد دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول