اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دوربین‌های جاده‌ای خراسان‌شمالی افزایش می‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای خراسان‌شمالی به ۳۳ دستگاه افزایش یافت.

دوربین‌های جاده‌ای خراسان‌شمالی افزایش می‌یابد

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای خراسان‌شمالی به ۳۳ دستگاه افزایش یافت.

وی گفت: هم اکنون ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای خراسان‌شمالی فعال است که ۶ دستگاه دیگر به سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزوده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: در هر یک از محورهای بجنورد به آشخانه، بجنورد به اسفراین، آشخانه به شهرآباد، شیروان به زیارت، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد به شیروان ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب خواهد شد.

وی هزینه ۶ دستگاه دوربین نظارتی را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: همچنین ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید، جایگزین دوربین‌های قدیمی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوربین‌های جدید نظارت ‌تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۳ سامانه ثبت تخلف سرعت نیز به سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۲ هزار و ۲۴۲ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و ۲ هزار و ۷۶۹ دستگاه تردد شمار در جاده‌های بین‌شهری کشور فعال است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول