اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مجتمع پزشکی «الشفاء»

شبکه «الجزیره» بامداد پنجشنبه به نقل از یک مسئول مجتمع پزشکی الشفاء گزارش داد که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی از ورودی جنوبی به این بیمارستان یورش آوردند.

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مجتمع پزشکی «الشفاء»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه از حمله مجدد اشغالگران به بیمارستان الشفاء، به عنوان بزرگترین مجتمع پزشکی در نوار غزه، خبر دادند.

شبکه «الجزیره» به نقل از یک مسئول مجتمع پزشکی الشفاء گزارش داد که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی از ورودی جنوبی به این بیمارستان یورش آوردند.

«خالد ابو سمره» از پزشکان این بیمارستان می‌گوید: «ذخیره آب مجتمع الشفا تقریبا صفر شده است. حرکت بین ساختمان‌های مجتمع بسیار خطرناک است و ممکن است منجر به مرگ افرادی شود که جابجا می‌شوند».

سخنگوی جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» نیز با رد ادعاهای اشغالگران درباره مرکز درمانی الشفاء، گفت پوشش بین‌المللی برای تروریسم اعمال‌شده توسط صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان وجود دارد.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین تصریح کرد که جهانیان باید جلوی یورش‌های مکرر رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء را می‌گرفتند اما چنین کاری نکردند.

پیش از این نیز نظامیان رژیم تروریست صهیونیستی بامداد چهارشنبه به بیمارستان الشفاء در غزه یورش بردند و اقدام به تفتیش و جست‌وجو در بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس، جراحی، قلب و عمومی کردند و شماری از پزشکان و آوارگان فلسطینی پناه‌گرفته در این بیمارستان را بازجویی کردند. 

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در شهر غزه، بهت‌زده و شوکه شده است. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر، رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصاویری از حملات مجدد رژیم صهیونیستی به مناطق نزدیک بیمارستان اندونزی در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول