اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح ملی دادرس در مدارس بروجرد

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: اجرای طرح ملی دادرس در ۳۵ مدرسه دخترانه و پسرانه شهرستان بروجرد آغاز شد.

اجرای طرح ملی دادرس در مدارس بروجرد

محمد کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بروجرد عنوان کرد: دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس، دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت با حضور مسئولین امداد و نجات، آموزش و پژوهش، جوانان و مربیان جمعیت هلال احمر بروجرد در ۱۷ مدرسه دخترانه و ۱۸ مدرسه پسرانه شهرستان بروجرد آغاز شد.

وی اظهار داشت: هدف از انجام این طرح آماده سازی قشر دانش‌آموز برای مقابله اولیه با حوادث در مدارس تا رسیدن نیروهای امدادی و انتقال این دانش به منازل می‌باشد وبا این کار سطح فرهنگ عمومی امدادی در سطح جامعه گسترش پیدا می‌کند. 

معاون مدیر عامل و رئیس شعبه ویژه جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: در اجرای طرح دادرس، آموزش کامل و صحیح و اثرگذار از المپیاد و حضور در مسابقات مهمتر است چرا که قشر دانش‌آموز در حوادث می‌توانند نقش موثرتری داشته باشد.

کرمی بیان کرد: پس از آموزش‌های کامل، مسابقات در مرحله بعد برای رقابت سالم در یادگیری است، که سال گذشته شاهد کسب امتیازات استانی و کشوری تیم دادرس شهرستان بروجرد بودیم و  تیم دادرس خواهران در سطح استان لرستان اول و به المپیاد کشوری راه یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول