اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جمهوری اسلامی بر اساس مصلحت از محور مقاومت حمایت می‌کند

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان جمهوری اسلامی و ملت‌های مسلمان همواره در مقابل نسخه نسل‌کشی و جنایتکارانه تمدن غربی ایستادگی کرد زیرا فلسفه و نسخه جمهوری اسلامی برای جهانیان نسخه صلح است، از این رو جمهوری اسلامی بر اساس مطلحت و عزت از جبهه‌های مقاومت در تمامی حوزه‌ها حمایت کامل می‌کند.

جمهوری اسلامی بر اساس مصلحت از محور مقاومت حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، پیش از ظهر امروز در مراسم پنجمین یادواره سرداران و یک‌‌هزار و ۳۲۲ شهید یگان ویژه گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه شهدا با خون پاک خود باعث حفظ این نظام در حوزه‌های مختلف شدند، اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌های این نظام مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه جان خود را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و حقانیت این نظام را ثابت کردند. 

وی با اشاره به ارتباط ایمانی و قلبی میان شهدا و پروردگار گفت: شهدا جان خود را وقف پروردگار و انقلاب کرده و با خون خود باعث استحکام انقلاب در طول ۴۴ سال گذشته شوند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش ارتباط میان مسؤولان و مردم در حوزه‌های مختلف بیان کرد: ارتباط مسؤولان با مردم باید بیش از گذشته بیشتر شود و این یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری به تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است، زیرا منجر به ارتقای امید در جامعه می‌شود. 

فلاحتی، شهادت نیروهای یگان‌ویژه در اغتشاشات سال گذشته را نشان‌دهنده مظلومیت نیروهای مسلح در کنار اقتدار آنان دانست و افزود: نیروی انتظامی و یگان ویژه در آشوبات سال گذشته شهدایی را در کنار بسیج تقدیم انقلاب اسلامی کردند که چهره نیروهای مسلح را بیش از گذشته نورانی‌تر کردند. 

وی با بیان اینکه استکبار در سال گذشته از طریق جنگ نرم و ترکیبی به دنبال تضعیف چهره نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی در کشور بوده است، تصریح کرد: تمامی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هستند ولی استکبار در آشوبات سال گذشته به دنبال تضعیف چهره نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بود ولی مردم با بصیرت ایران بار دیگر دشمن را ناامید کرده و نشان دادند وحدت میان نیروهای مسلح و مردم در ایران ناگسستنی است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انزجار ملت‌های مسلمان از اقدامات وحشیانه و شیطانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: در چند هفته اخیر در شهر، مدارس و بیمارستان‌های غزه شاهد شهادت مظلومانه زنان، کودکان و بیماران به دست شیاطین و یزیدیان زمان هستیم که این امر سبب انزجار ملت‌های مسلمان در تمامی کشورهای جهان علیه رژیم غاصب شده است. 

فلاحتی با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای به مانند امروز شاهد خشم تمامی مسلمانان علیه جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم، افزود: دشمن از میلیون‌ها ابزار برای کدخدا نشان دادن آمریکا به نسل جدید در سالیان گذشته استفاده کرد ولی غزه تمامی نقشه‌های دشمن را از بین برده و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر به اثبات رسید. 

وی، تمدن غرب را تمدن نسل‌کشی و جنایات وحشیانه دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی و ملت‌های مسلمان همواره در مقابل نسخه نسل‌کشی و جنایتکارانه تمدن غربی ایستادگی کرد زیرا فلسفه و نسخه جمهوری اسلامی برای جهانیان نسخه صلح است، از این رو جمهوری اسلامی  بر اساس مطلحت و عزت از جبهه‌های مقاومت در تمامی حوزه‌ها حمایت کامل می‌کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول