اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ملاقات مردمی معاونین قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد

معاون قضائی رئیس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان تهران از برگزاری ملاقات مردمی با حضور بیش از 300 نفر از شهروندان خبرداد.

ملاقات مردمی معاونین قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس،به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران،سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی این هفته مسئولان قضایی دادگستری استان تهران اظهار داشت: ملاقات های مردمی از زمانی که ساماندهی شده است نقاط  ضعف و قوتی دارد که با استفاده از نظرات مردم می توانیم ضعف ها و کاستی ها را رفع کنیم و همچنین نکات مثبت را تقویت کنیم.

رستگاری گفت: بر اساس وعده داده شده در خصوص ارزیابی و سنجش میزان رضایت مراجعین، در روزهای ملاقات مردمی کاربرگ های نظر سنجی که از قبل تهیه شده است در بدو ورود مراجعین به آنها داده می شود و پس از ملاقات نیز جمع آوری می شود و طی نشستی با حضور  همکاران واحد ملاقات مردمی  جمع بندی نظرات مردمی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مسائل و مشکلات مطرح شده برای هفته های آینده مرتفع می شود که بدین صورت برای تعالی و بهبود جلسات ملاقات مردمی گام های عملی برداشته می شود.

وی با اشاره به کثرت مراجعین به واحد ملاقات مردمی گفت: هر هفته بالغ بر ۳۰۰ نفر ملاقات کننده در برنامه ملاقات مردمی دعوت می شوند که دستورات صادر شده توسط معاونین قضایی  در روز برگزاری برنامه ثبت و به حوزه های مربوطه ارسال می شود و شماره نامه صادر شده نیز برای پیگیری توسط مراجعه کننده نیز از طریق پیامک به وی اطلاع رسانی می شود.

معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی در خصوص پیگیری نامه ها و دستورات صادره تصریح کرد: در پیگیری بعضی از نامه ها ممکن است ارباب رجوع مجددا مراجعه کند و درخواست پیگیری دستورات صادره را داشته باشد که این پیگیری ها از طریق تلفن، نامه نگاری مجدد و اعلام نتیجه به مراجعه کننده صورت می گیرد.

رستگاری در پایان خاطر نشان کرد: یک سری از ملاقات های مردمی از طریق اداره کل ارتباطات مردمی قوه به استان منعکس می شود و برای این مهم نیز یکی از کارشناسان حوزه ملاقات مردمی به عنوان مسئول پیگیری این نامه ها تعیین شده است که ضمن پیگیری مکاتبات حوزه ارتباطات مردمی قوه قضاییه، پاسخ و نتیجه پیگیری ها به ارباب رجوع داده می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول