اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و انگیزه ما بالاست

مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی‌های خیلی مهمی داریم و شرایط تیممان خوب است.

حسینی: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و انگیزه ما بالاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمجید حسینی در مورد شروع تمرینات تیم ملی برای انجام ۲بازی با هنگ کنگ و ازبکستان، اظهار داشت: تیم ما تکمیل شد و امروز همه بازیکنان آمدند. باید امروز تمرین خوبی امروز داشته باشیم. بازی‌های خیلی مهمی داریم. می‌خواهیم با قدرت شروع کنیم و در اولین بازی هم صددرصد با قدرت حاضر می‌شویم.  شرایط تیم خیلی خوب است و انگیزه بچه‌ها بالاست. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

وی در مورداینکه با مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، امید خط دفاعی به عنوان یک مدافع لژیونر به او بیشتر است، گفت: بحث ملی با باشگاهی فرق دارد. ما همه سربازیم و باید بهترین عملکرد را ارائه بدهیم. بعد از آن همه چیز به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد.

حسینی در خصوص جو تیم ملی و شرایط خودش، عنوان کرد: جو تیم ملی خیلی خوب است. یکی دورزه بیشتر با هم نبودیم. جو تیم ملی همیشه خوب بوده و الان هم بازیکنان همه یکدل هستند. خودم هم الان شرایط خوبی دارم. مصدومیتی داشتم و یکی دو اردو را از دست دادم اما الان همه چیز خوب است.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول