اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اندیشکده اسرائیلی: 95 درصد تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین بوده است

یک اندیشکده اسرائیلی خبر داد 95 درصد تظاهراتی که از آغاز جنگ در فلسطین در سراسر جهان برگزار شده، در حمایت از فلسطین بوده و تنها 5 درصد این تظاهرات در حمایت از رژیم اسرائیل برگزار شده است.

اندیشکده اسرائیلی: 95 درصد تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین بوده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده امنیت ملی اسرائیل به‌تازگی در گزارشی خبر داد تعداد تظاهراتی که از روزهای آغاز جنگ در حمایت از فلسطین در سراسر جهان برگزار شده‌ است، بسیار بیشتر از تظاهراتی بوده‌ است که برای حمایت از اسرائیل برپا شده است.

طبق گزارش وبگاه «الجدید پرس» به نقل از اندیشکده امنیت ملی اسرائیل، تحلیل داده‌‌ها نشان می‌دهد از زمان آغاز جنگ ۳۸۹۱ تظاهرات در حمایت از فلسطین و اسرائیل در ۹۲ کشور جهان برگزار شده است که مطابق با آمارها تظاهرات حمایتی از فلسطین بسیار بیشتر از تظاهرات حمایتی از اسرائیل بوده که این روند در حال شتاب است.

طبق آمار منتشرشده، در شش روز نخست جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، ۶۹ درصد تظاهرات ضد اسرائیل و ۳۱ درصد دیگر در حمایت از این رژیم بوده‌ است.

در ادامه این گزارش آمده است، بعد از «روز خشم» که حماس آن را در سیزدهم ماه اکتبر اعلام کرد، تظاهرات ضداسرائیلی شدت گرفت، به‌نحوی که این تظاهرات تا چند روز گذشته به ۹۵ درصد رسیده و تظاهرات حمایتی از رژیم اسرائیل به ۵ درصد کاهش پیدا کرد.

از سوی دیگر، داده‌ها حاکی از آن است تظاهرات حمایتی از فلسطین در دست‌کم ۸۸ کشور جهان برگزار شد. بیشترین تعداد تظاهرات حمایتی از رژیم اسرائیل نیز در آمریکا و سپس به ترتیب در آلمان، فرانسه و کانادا برگزار شده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول