اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: تلاش می‌کنیم تا حسن یزدانی به المپیک برسد

استاندار مازندران گفت: آرزو داریم حسن یزدانی مرد طلایی جهان به المپیک آینده برسد و همه تلاش‌ها بر آن است تا حسن یزدانی به المپیک آینده برسد.

استاندار مازندران: تلاش می‌کنیم تا حسن یزدانی به المپیک برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور در حاشیه آئین تجلیل از مدال آوران مازندرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مازندران مهد ورزش است و از استان‌های سرآمد و شاخص در رشته‌های ورزشی مختلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات بزرگ مازندران وجود جوانان مدال‌آور قهرمان، دلیرمرد و پهلوان در این استان است که نه تنها باعث افتخار این خطه بلکه باعث افتخار همه مردم کشورمان ایران هستند، افزود: باید بیشتر از گذشته از ورزشکاران و مردان مدال‌آور میادین مختلف تجلیل شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: تجلیل از مدال‌آوران باعث می‌شود تا مسیر قهرمانی و پهلوانی به خوبی طی شود و این امر مهم می‌تواند مجموعه جوانان مازندران را برای اراده‌های بلند در حوزه‌های مختلف ورزشی، نخبه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و دانش بنیان آماده کرده و نقش مؤثر در ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت غرور ملی و افتخارآفرینی برای مازندران داشته باشد.

استاندار مازندران در مورد رایزنی‌های لازم با مسؤولان فدراسیون کشتی برای بازگشت هرچه زودتر حسن یزدانی به میادین، خاطرنشان کرد: همه آرزوی مان این است که حسن یزدانی مرد طلایی نام آشنای کشتی جهان به المپیک آینده برسد، البته خود این ورزشکار تلاش زیادی برای آمادگی و رسیدن به المپیک دارد و همه تلاش‌ها بر آن است تا حسن یزدانی به المپیک آینده برسد.

وی در پاسخ به سؤوالی در مورد گلایه ورزشکاران مبنی بر کم توجهی به ورزش کشتی، یادآور شد: کشتی جزو ورزش‌های اصیل پهلوانی و قهرمانی ما در مازندران و ایران اسلامی است، مازندران پایتخت کشتی ایران است و همه تلاش داریم تا از ورزشکاران رشته کشتی حمایت شده و این رشته تقویت شود.

حسینی‌پور گفت: در دولت مردمی سیزدهم بیشترین مراسم تجلیل از کشتی گیران قهرمان و مدال آور برگزار شده و آئین‌هایی در آینده برگزار می‌شود زیرا کشتی گیران از احترام و جایگاه ویژه در بین مردم و ورزش دوستان برخوردار هستند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول