اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جدال بر سر سریال‌های تلویزیون در «جام‌جم» ادامه دارد

قسمت جدید برنامه گفت‌وگومحور «جام‌جم» خود از ابعاد دیگری به موضوع سریال‌سازی می‌پردازد و این بار پای یک منتقد قدیمی و مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس را به جام‌جم باز می‌کند.

جدال بر سر سریال‌های تلویزیون در «جام‌جم» ادامه دارد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «جام‌جم» هفته گذشته با موضوع سریال‌سازی و آثار نمایشی با حضور مهدی نقویان مدیر مرکز سیمافیلم و حامد عنقا تهیه‌کننده و کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون روی آنتن رفت.

مهدی نقویان مدیر مرکز سیمافیلم، در برنامه هفته گذشته ضمن اشاره به برخی مشکلات موجود بر سر راه همکاری سازمان صداوسیما با هنرمندان در تولید آثار نمایشی گفت: «گاهی در بحث‌های مدیریتی برخی از مسائل و مذاکرات با هنرمندان پنهان می‌ماند که در واقع ما مشت خود را برای رقبا باز نمی‌کنیم. پلتفرم‌ها چون که با سود و بازاریابی مستقیم توانستند خودشان را اداره کنند، رقیبی جدی در رقابت‌های مالی شدند و حساب کتاب‌های فیلمسازی را به هم ریختند.»

حامد عنقا نیز با اشاره به پخش سریال سرزمین مادری از شبکه سه سیما معقتد بود که «مطلقا هیچ پلتفرمی، نه تنها در امروز بلکه همان زمان که این کار در حال پخش بود، توان مالی پرداخت ماهانه این بازیگران را نداشته و ندارد. مردم سریال خوب را اگر در شبکه یک سیما پخش کنید می‌بینند، فیلیمو پخش شود می‌بینند، اگر تلوبیون هم باشد می‌بینند.»

تلویزیون در قسمت جدید برنامه گفت‌وگومحور خود از ابعاد دیگری به موضوع سریال‌سازی خواهد پرداخت و این بار پای یک منتقد قدیمی و مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس را به جام‌جم باز می‌کند.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی صداوسیما، امشب قرار است بحث درباره سریال‌سازی در «جام‌جم» ادامه پیدا کند و این بار چالش‌های تولید آثار نمایشی جذاب نیز موضوعِ خاص و محوری صحبت محمود گبرلو منتقد و مجری قدیمی تلویزیون و سینما و همچنین سیدمحمد حسینی مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع‌مقدس خواهد شد. 

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول