اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام صهیونیست: ما در حمایت از شهرک‌‌های اطراف غزه شکست خوردیم

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم در حمایت از شهرک‌‌های اطراف غزه شکست خورد.

مقام صهیونیست: ما در حمایت از شهرک‌‌های اطراف غزه شکست خوردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم برای حمایت از شهرک‌نشینان در جریان عملیات مبارزان حماس در ۷ اکتبر گذشته، اذعان کرد. 

جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین ۷ اکتبر گذشته در پاسخ به تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین و اماکن مقدس از جمله مسجدالأقصی، عملیات «طوفان الأقصی» را آغاز کردند و به اذعان منابع رسمی صهیونیست در این عملیات ۱۲۰۰ صهیونیست کشته و ۵۴۳۱ نفر نیز زخمی شدند و علاوه بر آن حدود ۲۴۲ نفر نیز به اسارت درآمدند. 

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، هالیوی در دیدار با شهرداران و مسئولان شهرهای جنوبی گفت: «ما از شکست آگاهیم، ما در حمایت از شهرک‌‌ها شکست خوردیم؛ ما برای چنین سناریویی آماده نبودیم». 

از سوی دیگر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم جدول زمانی برای جنگ نداشته و تا بازگرداندن اُسرا به جنگ ادامه خواهد داد.

وی که در جمع خانواده‌های اُسرای صهیونیست در غزه صحبت می‌کرد، افزود: «به بازگرداندن عزیزانتان چه از طریق عملیات نظامی یا از طریق توافق پایبند هستیم». 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول