اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری دومین رویداد هنری «جنگل بارانی» در رشت

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، دومین رویداد هنری «جنگل بارانی» به مناسبت یکصدودومین سالگرد شهادت «میرزا کوچک جنگلی» برگزار می‌شود.

برگزاری دومین رویداد هنری «جنگل بارانی» در رشت

علی خانواده محجوب مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این سازمان با اشاره به در پیش بودن یکصدودومین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح جامعه علاوه بر هم‌افزایی با هنرمندان متعهد موجب امیدآفرینی و افزایش مشارکت‌های عمومی در عرصه‌های اجتماعی می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری دومین رویداد هنری «جنگل بارانی» در رشت افزود: این رویداد در دو بخش فراخوان عمومی دریافت آثار و کارگاه تولیدمحور پیرامون نهضت جنگل، شخصیت میرزاکوچک و یاران شهیدش برگزار می‌شود. 

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، فراخوان رویداد جنگل بارانی در قالب هنرهای تجسمی و هنرهای تصویری شامل، فیلم‌کوتاه، نماهنگ، پویانمایی، پوستر، تصویرسازی، نقاشی، خوشنویسی برگزار می‌شود. 

محجوب با تاکید بر تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد در گیلان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۴ آذرماه ۱۴۰۲ می‌باشد که امید است که این رویداد هنری مورد استقبال هنرمندان و علاقمندان قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه جوانان گیلانی در عرصه‌های هنری سرآمد هستند، گفت: مجری طرح رویداد جنگل بارانی خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی استان گیلان است. 

 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول