اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بررسی پرونده‌های نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۴ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری نهضت ملی مسکن مربوط به ۸ شهر استان، در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

بررسی پرونده‌های نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۱۴ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری نهضت ملی مسکن مربوط به ۸ شهر استان، در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

وی افزود: ۲ پرونده‌ افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌ تکاب، ۳ پرونده مربوط به شهر سیه چشمه، یک پرونده مربوط به پیرانشهر و یک پرونده مروبوط به اشنویه بود که بررسی شدند.

 حمزه‌لو با اشاره به اینکه ۲ طرح تغییر و تعیین کاربری در کمیسیون ماده ۵ استان مربوط به شهر خوی بررسی شد، ادامه داد: ۳ طرح نیز مربوط به شهر نقده و ۲ طرح مرتبط با میاندوآب و محمدیار بوده که در کمیسیون ماده ۵ استان بررسی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع از کل پرونده‌های مطرح شده ۱۳ پرونده با نظر اعضا به تصویب رسید و باقی نیز به بررسی مجدد ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ هستند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی می‌شوند.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا‌غربی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول