اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نشست هم‌دردی دانشجویان با مردم فلسطین در یادمان «غم غزه»

به همت جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی، نشست هم‌دردی با «غم غزه» در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

نشست هم‌دردی دانشجویان با مردم فلسطین در یادمان «غم غزه»

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ به همت جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی یادمان هم‌دردی با «غم غزه» در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

سعید قاسمی نیز با حضور در این نشست در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و در سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های ممتاز فتح لانه دانشجویی در ۱۳ آبان‌ماه توسط دانشجویان پیرو خط امام، نسبت به تبیین درست وقایع تاریخی از جمله در دوره انقلاب و حتی درباره مواردی مانند هولوکاست تاکید کرد.

 

 

قاسمی همچنین با بیان اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل گفت: مسئولان کشور باید در حوزه آموش و پرورش نسبت به بیانات رهبری اقدام عملی کرده و با نفوذ اسنادی مانند ۲۰۳۰ مخالفت کنند. سعید قاسمی در پایان نیز به مقاومت ملت فلسطین و تلاش این مردم مظلوم پرداخت.

 

 

به گزارش فارس، بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها تن از کودکان و مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند، خشم مردم و دانشگاهیان چندین برابر شد تا جایی که شبانه به خیابان آمدند تا صدای اعتراض خود را به جهانیان برسانند.

گفتنی است، دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در روزهای گذشته با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه‌هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها را نشان داده‌ بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول