اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

تذکر به مرتضوی برای تعطیلی اداره بهزیستی به دلیل بازنشست شدن یک مدیر

نماینده میمه در مجلس با انتقاد از تعطیلی اداره بهزیستی این شهر به دلیل بازنشست شدن مدیر آن به مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

تذکر به مرتضوی برای  تعطیلی اداره بهزیستی به دلیل بازنشست شدن  یک مدیر

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا‌، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورا ی اسلامی‌، درخصوص لزوم دستور اقدام به ادامه فعالیت اداره بهزیستی بخش میمه جهت ارائه خدمت رسانی به قشر ضعیف به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر کتبی داد.

متن این تذکر به شرح زیر است:

در حال فعالیت اداره بهزیستی بخش میمه متوقف شده که این اداره قریب به چهل سال بطور مستمر در حال خدمات رسانی به قشر ضعیف بوده و افراد تحت پوشش با وجود استقرار این اداره در بخش میمه علاوه بر انجام و پیگیری کار خود و رفع مشکلات، از نظر روحی نیز در آرامش قرار داشتند. حال همین افراد بی‌بضاعت که اکثر آن‌ها توانخواه، بانوان سرپرست خانوار، افراد سالخورده و تنها که بیشتر روستایی هستند باید با طی مسافت طولانی ( ۱۵۰ کیلومتری) از دورترین روستا تا مرکز شهر با مشکلاتی از قبیل کمبود وسیله رفت‌وآمد هزینه‌های مربوط به آن و خطرات جاده‌ای مواجه شوند تا خود را به مرکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی در شاهین شهر برسانند و کارشان را پیگیری کند.

لذا جهت رفع این مشکلات ضروریست نسبت به اعزام و ابلاغ فردی به عنوان مدیر و برگشت پرونده‌های مدد جویان به این اداره بهزیستی در پخش میمه جهت فعالیت مجدد که به دلیل بازنشست شدن آخرین مدیر آن تعطیل شده است اقدام لازم صورت پذیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول