اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خاطره خوش پرسپولیس از اصفهان +فیلم

پرسپولیس آخرین بازی خود به سپاهان را باخته اما از اصفهان خاطره خوشی دارد.

خاطره خوش پرسپولیس از اصفهان +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در دور رفت لیگ قبلی با سپاهان در اصفهان مساوی کرد و در جام حذفی توانست این تیم را با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد. پرسپولیسی‌ها از آن روز و از جام حذفی خاطره خوشی دارند چرا که در نهایت توانستند با پیروزی مقابل استقلال در دیدار فینال قهرمان این مسابقات شوند. آخرین بازی دو تیم در تهران هم با تک گل محمد کریمی در حالی به نفع سپاهان تمام شد که پرسپولیس نیمه دوم را به خاطر اخراج پریرا ۱۰ نفره بازی کرد.

حالا گل محمدی امیدوار است تیمش که فصل گذشته در اصفهان نباخته بود، بار دیگر با دست پر از ورزشگاه نقش جهان خارج شود. البته یحیی خوب می‌داند که پرسپولیس کار سختی در پیش دارد اما به هر حال این بازی یک بازی ۶ امتیازی است و پرسپولیس باید با تمام قوا به مصاف شاگردان مورایس برود.

از طرفی سرمربی پرتغالی حریف هم روی پرسپولیس شناخت خوبی پیدا کرده و با توجه به نتیجه‌ای که فصل گذشته در جام حذفی کسب شد، خوب می‌داند که اصلاً نباید به اینکه بازی در اصفهان برگزار می‌شود اکتفا کند چرا که پرسپولیس می تواند در اصفهان هم تیم خطرناکی باشد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول