اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

طرفداران اسرائیل هم به جرگه مخالفان کودک‌کشی پیوستند

علی رغم مخالفت‌های کلامی کشورهای حامی اسرائیل با تداوم کودک کشی این رژیم که بیشتر بوی رفتار تبلیغاتی برای فرار از فشار افکار عمومی جهانی از آن استشمام می‌شود، این کشورها تا کنون هیچگونه گام عملی برای متوقف کردن جنایت‌های بی سابقه اسرائیل بر نداشته‌اند.

طرفداران اسرائیل هم به جرگه مخالفان کودک‌کشی پیوستند

فارس پلاس، دیگر رسانه‌ها - نورنیوز نوشت: با اوج‌گیری اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف جهان به تداوم کشتار غیر نظامیان در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، کشورهایی که به حمایت از اسرائیل و پشتیبانی مستمر از این رژیم شهرت دارند نیز به صورت علنی نسبت به جنایت‌های جنگی صهیونیست‌ها در غزه لب به اعتراض گشودند و خواستار پایان دادن به نسل کشی مردم فلسطین شدند.

رئیس‌جمهور فرانسه بامداد شنبه در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه «بی‌بی‌سی» گفت که اسرائیل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند.

سفیر امارات در سازمان ملل نیز در نشست فوری شورای امنیت گفت: حدود ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در غزه زیر آوار هستند که بیش از نیمی از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند. حمله‌های اسرائیل نامتناسب، بی‌رحمانه و غیر انسانی هستند و آنها را با شدیدترین لحن محکوم می‌کنیم.

همچنین چند روز قبل بیش از ۱۰۰ عضو کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن رئیس جمهور این کشور اعلام کردند که با توجه به حجم بالای کشته‌ها در غزه، فورا باید اقدامی برای توقف جنگ و جلوگیری از قربانی شدن افراد غیرنظامی بیشتر انجام گیرد.

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا نیز که بلافاصله پس از شروع درگیری‌های جدید میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به تل آویو سفر کرد و حمایت همه جانبه واشنگتن از عملیات نظامی اسرائیل بر علیه فلسطینیان را اعلام کرد، چند روز قبل خواستار آتش بس سه روزه  میان اسرائیل و مقاومت فلسطین شده بود.

پس از آن که این درخواست رئیس جمهور آمریکا با واکنش سرد بنیامین نتانیاهو روبرو شد، بایدن با انتقاد «بی‌سابقه» از نتانیاهو گفت: موافقت بنیامین نتانیاهو با درخواست او برای ایجاد وقفه در جنگ بیشتر از آنچه او امید داشته زمان برده است.

پاسخ منفی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش بس صرفا متوجه رئیس جمهور آمریکا نبود، چرا که او درخواست «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای توقف کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را نیز رد کرد و گفت که حماس مسئول مرگ مردم در غزه است و نباید تل‌آویو را محکوم کرد.

نتانیاهو در واکنش به اظهارات مکرون درباره لزوم آتش‌بس گفت: حماس جنایت‌هایی را که امروز در غزه انجام داده، فردا در پاریس، نیویورک و جاهای دیگر جهان تکرار خواهد کرد.

علی رغم مخالفت‌های کلامی کشورهای حامی اسرائیل با تداوم کودک کشی این رژیم که بیشتر بوی رفتار تبلیغاتی برای فرار از فشار افکار عمومی جهانی از آن استشمام می‌شود، این کشورها تا کنون هیچگونه گام عملی برای متوقف کردن جنایت‌های بی‌سابقه اسرائیل برنداشته‌اند.

رژیم صهیونیستی که از ابتدای آغاز دور جدید درگیری‌ها با نیروهای مقاومت مستحضر به پشتیبانی امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی دیگر از کشورهای غربی بوده است با اطمینان از فراتر نرفتن واکنش کشورهای غربی از اعتراض کلامی، نه تنها به کشتار شدید غیرنظامیان ادامه می‌دهد بلکه با بمباران مستمر بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و آمبولانس‌ها و همچنین قطع آب، برق و جلوگیری از انتقال موادغذایی و دارو به غزه اجازه هیچگونه امدادرسانی به هزاران مجروح بد حال در بیمارستان‌ها را نمی‌دهد.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول