اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جنگ غزه باعث شناساندن اسلام به جهان شده است

امام جمعه بروجرد گفت: جنگ غزه به لطف خدا باعث شناساندن اسلام به جهان شده است و همه مردم دنیا در حمایت از مردم غزه به پا خاسته‌اند.

جنگ غزه باعث شناساندن اسلام به جهان شده است

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد بیان کرد: روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در عمل عکس این موضوع است.

وی اظهار داشت: امروز علم غربی‌ها در خدمت جنگ و قتل عام مردم مظلوم است.

امام جمعه بروجرد گفت: دانشمندان غربی با ساخت بمب‌های اتمی و انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی، از دانش خود برای کشتار مردم استفاده می‌کنند و شعار علم در خدمت صلح که خود آنان سر می‌دهند یک حرف بی معنا است.

حسینی با اشاره به جنگ غزه افزود: جنگ غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است، بمباران منازل و بیمارستان و مدارس را انجام می‌دهند و بهانه آنان این است که اماکنی که بمباران می‌شود محل پرتاب موشک است.

وی اظهار داشت: مقاومت حیرت‌انگیز مردم غزه و فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مثال زدنی است، جهان از مقاومت مردم غزه حیرت‌زده شده است و باعث شده که بسیاری از جوانان غیر مسلمان، مسلمان می‌شوند، روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی مردم غزه باعث پیروزی آنان می‌شود.

امام جمعه بروجرد گفت: جنگ غزه به لطف خدا باعث شناساندن اسلام به جهان شده است، همه مردم دنیا در حمایت از مردم غزه به پا خاسته‌اند.

حسینی با اشاره به سالروز شهادت سردار مخلص حاج حسن تهرانی مقدم افزود: حاج حسن تهرانی مقدم  پدر موشکی ایران لقب دارد، وی شاگردان زیادی تربیت کرد که کارش را ادامه می‌دهند امروز ایران در صنایع موشکی جز سه کشور اول دنیا است پیشرفت‌های موشکی ایران به خاطر زحمات شهید تهرانی مقدم و دیگر همکارانش است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: فضای مجازی نباید ما را از مطالعه کتاب دور کند، متاسفانه نرخ مطالعه پایین است و حیف است که در طول شبانه روز لحظاتی را  کتاب مطالعه نکنیم. 

حسینی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که آمریکا دارایی ایران را توقیف کرده است، افزود: حکومت آمریکا، حکومت قلدری و زور است، حقوق بشر آمریکایی به چه جرمی دارایی ایران را بلوکه کرده است.

وی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس اظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس به پایان رسید، کسانی که رد صلاحیت می شوند انسان‌های بدی نیستند، برخی موارد وجود دارد که به خودشان اعلام می‌شود. داوطلبان حق اعتراض دارند که پیگیری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول