اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

غزه خط اول مقاومت تمدنی در برابر توحش مدعیان حقوق بشر است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: غزه خط اول و پیشانی مقاومت تمدنی در برابر توحش مدعیان حقوق بشر است که امروز با خوی حیوانی اما با ظاهری شیک و متمدنانه، فاشیسم جدید و هولوکاست جدیدی را شکل داده‌اند.

غزه خط اول مقاومت تمدنی در برابر توحش مدعیان حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در اجتماع مردمی «از مقاومت دزفول تا پایداری غزه»، اظهار کرد: مقاومت غزه دربرابر توحش صهیونیست‌ها یک تقابل تمدنی است؛ محوری مدعی حقوق بشر و مدعی تمدن نوین که امروز وحشیانه با خوی حیوانی اما با ظاهری شیک و متمدنانه، فاشیسم جدید و هولوکاست جدیدی را شکل داده اند.

وی با اشاره به ابعاد مقاومت تمدنی غزه، عنوان کرد: طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است و ما نباید در این نقطه عطف، بی تفاوت و تماشاچی باشیم.

کعبی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی گام اول و ضربه اول به رژیم بود مانند عملیات آزادسازی بستان در دفاع مقدس که پیروزی های زیادی به دنبال داشت و منجر به عملیات فتح المبین و سپس آزادی خرمشهر شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مقاومت اسلامی یک راهبرد بنیادین به نام وحدت ساحات یا همپوشانی میدان‌ها دارد و میدان مقاومت اسلامی در همه منطقه یکی است و این حلقه‌های بهم پیوسته‌ درصورت لزوم، وارد عمل می‌شوند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رژیم صهیونیستی ناچار به آتش بس خواهد بود اما باید منتظر ضربات بعدی باشد؛ فتح الفتوح طوفان الاقصی و تحولات بزرگ اخیر بسترساز تحولات جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

وی افزود: ما و همه امت اسلامی درقبال این نسل کشی و تحولات بزرگ میدان نبرد با رژیم صهیونسیتی باید در میدان باشیم و به وظایف خود عمل کنیم؛ در این نبرد هیچکس تماشاچی نباشد و هرکسی باید نقش خود را پیدا کند؛ وظیفه ما مقاومت فرهنگی، اقتصادی، ایمانی، اجتماعی، امنیتی، رسانه‌ای و مقاومت در عرصه افکار عمومی، حقوقی و دیپلماسی است.

کعبی عنوان کرد: رزمندگان عملیات طوفان الاقصی همان کودکانی هستند که در انتفاضه اول و دوم فلسطین با سنگ مبارزه میکردند وامروز موشک‌هایشان به تل اویو می‌رسد و شکست نظامی، سیاسی و اطلاعاتی را بر رژیم تحمیل کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره قتل عام کودکان و تعداد بالایی از مردم غزه، گفت: رژیم نگران است کودکان غزه بزرگ شوند و با زدن تیرخلاص بر پیکر رژیم، مسجدالاقصی را آزاد کنند و به همین دلیل کودکان را می‌کشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول