اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم اهدای مولدهای خورشیدی قابل حمل به عشایر

رئیس اداره امور عشایر مازندران گفت: در راستای سیاست‌های سازمان عشایر و وزارت نیرو و مصوبات شورای عشایر کشور و‌ حمایت از عشایر کوچنده، مولدهای خورشیدی قابل حمل بین عشایر استان درحال توزیع است.

تداوم اهدای مولدهای خورشیدی قابل حمل به عشایر

حجت‌الله شعبانی رئیس اداره امور عشایر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های سازمان عشایر و وزارت نیرو و مصوبات شورای عشایر کشور و‌ حمایت از عشایر کوچنده، مولدهای خورشیدی قابل حمل بین عشایر استان در حال توزیع است.

وی افزود: در این اقدام که با پیاده‌روی در اعماق منطقه جنگلی در بالادست روستای سنگ‌چال بابل صورت گرفته مولد خورشیدی قابل حمل به عشایر مولد منطقه تحویل و راه‌اندازی شد.

 

رئیس اداره امور عشایر مازندران بیان کرد: عشایر مازندران با جمعیت بالغ بر ۴هزار و ۷۰۰ خانوار که یک میلیون و ۱۱۵هزار رأس دام سبک و ۱۴۸هزار رأس دام سنگین را در اختیار داشته و بخش قابل توجهی از تولیدات لبنی استان را تولید می‌کنند.

 

شعبانی با اعلام اینکه از منابع ملی و استانی در دو سال گذشته ۳۷۴ مولد خورشیدی قابل حمل خریداری و به عشایر استان تحویل شده است، اضافه کرد: این مهم برای کیفیت زندگی عشایر و روشنایی کیمه‌های آنها صورت گرفته است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول