اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد

جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تظاهرات گسترده برگزار کنند.

حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ علیه نوار غزه که وارد سی و چهارمین روز شده، طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده برگزار کنند. 

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، ۱۰۵۶۹ نفر شامل ۴۲۳۷ کودک، ۲۸۲۳ زن و دختر و ۶۳۱ سالمند شهید شده‌اند؛ به‌علاوه، گزارش‌هایی درباره بیش از ۳۰۰۰ مفقود و ۲۶۰۰۰ شهروند فلسطینی مجروح ثبت شده است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بایستی روزهای همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه، کودکان، زنان، بیماران و زخمی‌های آن‌ها و اعمال فشار بر رژیم اشغالگر و دولت آمریکا جهت توقف تجاوزات و نسل‌کشی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع باشد». 

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، حماس با اشاره به تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را به تشدید تحرکات و گسترش تظاهرات در تمامی شهرها و پایتخت‌ها فراخواند. 

این جنبش تأکید کرد که برگزاری این تظاهرات باید در حمایت از حقوق ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی باشد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول