اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آسیب به جاده پارک ملی گلستان بر اثر سیل

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در جنوب شرقی و شرق گلستان باعث خسارت به کشاورزی و منازل مسکونی شد و آسیب جدی به محور جاده پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی شده‌ است.

آسیب به جاده پارک ملی گلستان بر اثر سیل

نعمت‌الله حاجی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: از روز گذشته بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در استان گلستان آغاز شد و این بارش‌ها بیشتر جنوب‌شرقی و شرق گلستان را تحت‌تاثیر خود قرار داد.

وی تصریح‌کرد: بارش‌های روز گذشته و دیشب سبب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی،  بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلاب در منازل مسکونی روستایی و برخی از حاشیه شهرهای گالیکش، کلاله،مینودشت، رامیان  و آزادشهر شده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: برخی از مسیرها و محورهای مواصلاتی کوهستانی به خاطر ریزش، رانش و آبگرفتگی رودخانه‌ها در محورهایی مانند خوش‌ییلاق، اولنگ و پارک ملی گلستان مسدود شده بود که خوشبختانه تا امروز صبح اغلب مسیرها و محور‌های مواصلاتی بجز پارک ملی گلستان بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: محور گالیکش به پارک ملی گلستان در مرز استان گلستان بازگشایی شده اما این محور در مرز خراسان شمالی آسیب جدی دیده و به گفته مسئوولان خراسان شمالی حداقل تا یک هفته آینده مسدود است.

حاجی‌زاده گفت: بارش‌ها و سیلاب‌های روز گذشته و دیشب باعث خسارت‌هایی به منازل مسکونی، زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی به ویژه در شرق گلستان شده‌است که اطلاعات کامل آن تا دو روز آینده توسط کارشناسان احصا و اعلام می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول