اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۴۸ نفر رسید

با تداوم حملات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه برای سی و دومین روز متوالی و هدف قراردادن عمدی فعالان رسانه‌ای، شمار شهدای خبرنگار از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، به 48 نفر افزایش یافت.

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۴۸ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر رسانه‌ای دولت در غزه امروز سه‌شنبه، ۷ نوامبر و در سی و دومین روز از حملات مداوم علیه نوار غزه، اشغالگران باز هم فعالان رسانه‌ای را مورد هدف قرار دادند تا شمار شهدای خبرنگار افزایش پیدا کند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، دفتر رسانه‌ای دولت در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای خبرنگار از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون، به ۴۸ تن رسیده است.

در بمباران روز پنجشنبه جنگنده‌های رژیم اشغالگر، صدای حقیقت دیگری در غزه مورد هدف قرار گرفته بود؛ جایی که «محمد ابوحطب»، خبرنگار تلویزیون فلسطین، شهید و به جمع ده‌ها تن از همکارانش پیوست.

خبرنگار الجزیره گزارش داده بود: نظامیان رژیم صهیونیستی ابوحطب و تعدادی از اعضای خانواده‌اش را پس از هدف قرار دادن خانه‌اش در خان‌یونس ترور کردند تا تلاش‌های او در جریان پوشش خبری تجاوزات آن‌ها به غزه و انتقال پیامش به جهانیان را متوقف کنند.

«میک والاس» قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا، روزهای گذشته و در واکنش به هدف قرار گرفتن خانواده خبرنگار الجزیره در غزه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشته بود: دولت آپارتاید اسرائیل روزنامه‌نگارانی را هدف قرار می‌دهد که جرات می‌کنند جنایات جنگی آن‌ها را افشا کنند.

جنایات رژیم صهیونیستی امروز برای سی و دومین روز متوالی از حملات تجاوزکارانه به نوار غزه، با حملاتی علیه بیمارستان‌ها، مساجد و منازل مسکونی ادامه یافت؛ اشغالگران با تداوم تلاش‌ها برای تسلط زمینی بر نوار غزه، محاصره مردم را تشدید کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول