اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت 24 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از پرداخت ۲۴ میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 24 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در آمل

مهرداد فولاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان آمل پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: این تسهیلات به 25 نفر از فعالین در رشته‌های مختلف مشاغل خانگی بخش کشاورزی شامل طرح‌های پرورش مرغ بومی، گوسفند و بز، تولید عرقیجات، پرورش زنبور و تولید عسل، نان و شیرینی، پرورش قارچ، پرورش غاز بومی، بسته بندی سبزیجات و میوه‌جات، ترشیجات و شوریجات، تولید مرباجات، پرورش اردک بومی و گلخانه و صیفی‌جات پرداخت شد.

این مسوول ادامه داد: برای توسعه کسب و کار‌های خانگی و فراهم شدن اشتغالزایی در سامانه رصد، سهم بری این شهرستان ۴۵۴ مورد با ایجاد اشتغالزایی ۳۱۸ نفر بود که تاکنون ۷۰ درصد به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: ایجاد مشاغل خانگی باعث کاهش بیکاری و بهبود کیفیت زندگی، پویایی اقتصاد خانوار، کاهش مهاجرت و توسعه روستایی می‌شود.

فولاد با اشاره به اینکه مشاغل یا کسب و کار خانگی از فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح، راه اندازی و منجر به تولید و عرضه محصول می‌شود گفت: راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی نیازمند برخورداری از مهارت‌های لازم در این زمینه است.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول