اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| صعود ۲ کماندار و برتری عبدالهی مقابل قهرمان المپیک

۲ کماندار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به یک هشتم صعود کردند.

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| صعود ۲ کماندار و برتری عبدالهی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، کمانداران کشورمان در مرحله حذفی ریکرو به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات ریکرو با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در دور دوم به نتیجه 7 بر 3 از سد کمانداری از هند گذشت. محمدی در یک شانزدهم نهایی با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از ژاپن به برتری رسید. وی فردا و در یک هشتم نهایی باید به مصاف نماینده کره‌جنوبی برود.

رضا شبانی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم مقابل نماینده فیلیپین با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم مقابل نماینده مغولستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید. وی در دور بعدی با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از کره جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

صادق اشرفی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم مقابل کمانداری از بوتان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 مقابل کمانداری از ازبکستان شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

مهتا عبدالهی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید. وی در دور بعدی با نتیجه 6 بر 2 از سد کمانداری از کره‌جنوبی دارنده سه مدال طلای المپیک گذشت و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی فردا در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده چین‌تایپه می‌رود.

مبینا فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. در یک شانزدهم نهایی فلاح با نتیجه 7 بر یک مغلوب کمانداری از کره‌جنوبی شد و از صعود به دور بعدی بازماند.

حوریه حاجی حسینی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده کویت رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از مالزی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول