اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس

سپاهان در روز شکست الاتحاد عربستان مقابل نماینده عراق، حریف ازبک خود را گلباران کرد.

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سپاهان با ۹ گلی که وارد دروازه آلمالیق ازبکستان کرد جواب خوبی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و البته به نماینده عربستان هم پیام داد که فوتبال را باید در مستطیل سبز برنده شد نه در اتاق‌های انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با تصمیمات سیاسی!

الاتحاد عربستان در عراق به تیمی باخت که سپاهان با همان تیم مساوی کرده بود و حالا شرایط طوری است که نماینده کشورمان می‌تواند حتی به پیروزی در جده مقابل الاتحاد فکر کند. فراموش نکنیم که بازی برگشت تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق هم در تهران برگزار می‌شود و طبعاً اصفهانی‌ها شانس خوبی برای پیروزی در آن دیدار و حداقل دوم شدن در گروه دارند ضمن اینکه حالا شانس صدرنشینی سپاهان هم بیشتر از قبل شده است.

شاگردان مورایس با ۹ گلی که وارد دروازه نماینده ازبکستان کردند برای دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس هم خط و نشان کشیدند و حالا در اوج آمادگی روحی روانی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌روند.

سپاهان با این پیروزی باخت مقابل ملوان انزلی را هم تا حدی فراموش کرد و حالا کم کم برای بازی سرنوشت ساز و ۶ امتیازی مقابل پرسپولیس آماده می‌شود. پرسپولیسی که باید امروز دیدار برگشت خود را مقابل استقلال تاجیکستان برگزار کند و مسلماً کار راحتی مقابل سپاهان اصفهان در این شهر نخواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول