اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

لحظه‌شماریِ ملّت‌های جهان برای پایان رژیم صهیونیستی +فیلم

بانوی مسلمان آمریکایی می‌گوید: امروز چهره‌ کثیف و واقعیِ کشورهایِ «دفاع کننده از حقوق بشر» نمایان‌تر از قبل و بر همه آشکار شده است که آنان دروغگو، تروریست، ظالم و بدتر از شیطان هستند و به امید خدا به زودی شاهد نابودی رژیم تروریستی اسرائیل و پیروزی مردم غزه خواهیم بود.

لحظه‌شماریِ ملّت‌های جهان برای پایان رژیم صهیونیستی +فیلم

خبرگزاری فارس از قم _اعظم ربانی: رهبر معظم انقلاب ضربه‌ای که در حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد را، یک ضربه‌ تعیین‌کننده معرفی کردند و فرمودند: "تاکنون چنین ضربه‌ای به این رژیم وارد نشده و همین‌طور که ما اوّل هم عرض کردیم، قابل ترمیم نیست؛ هر چه می‌گذرد، بیشتر معلوم می‌شود که قابل ترمیم نیست. اینکه شما مشاهده می‌کنید که رئیس‌جمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور از قبیل انگلیس، فرانسه و آلمان، پی‌درپی خودشان را می‌رسانند آنجا، برای چیست؟ چون می‌بینند دارد متلاشی می‌شود، می‌بینند دارد نابود می‌شود؛ این را می‌فهمند، لذا خودشان را می‌رسانند که از نابودی جلوگیری کنند. اگر خطر متلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمیکرد، این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند که مرتّب پشت سر هم بیایند آنجا اظهار همبستگی کنند؛ این نشان‌دهنده‌ی آن است که ضربه، ضربه‌ی بسیار محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده است.»

در این که به پایانِ رژیم صهیونیستی، زمانی نمانده و این رژیمِ توخالی و پوسیده، نَفَس‌های آخر را می‌کشد، شکی نیست؛ اما چه کنیم که چنین گرگ‌هایی، انتظار شیرینِ ما را، با  جنایت‌های اخیرِ اسرائیلِ کودک‌کُش، بر ما تلخ کرده و با فجایعی نظیر انهدام "بیمارستان المعمدانی"، دل‌های مردم کشورهای مختلف دنیا را به درد آورده‌اند.

اما امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بیدارگری‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری‌های داهیانه‌ی خَلَف صالحش، حضرت امام خامنه‌ای، محکومیت نسل‌کُشی‌های رژیم غاصب، یک خواست جهانی و حمایتِ مردم دنیا از ملّت مظلوم فلسطین و غزّه، به یک وظیفه برای انسان‌های آزاده‌ی دنیا، تبدیل شده است.

سوژه‌ امروز خبرگزاری فارس، تعدادی از بانوان کشورهای مختلف، از قاره‌های: آفریقا، اروپا، آسیا و آمریکا است که از عُمق جان، با این ملّت مظلوم و ستم دیده، اظهار همدردی می‌کنند و انزجار و خشم خود را از اقدامات جنایتکارانه‌ی سگ هار و نحس و نجس منطقه، اعلام می‌دارند.

*طوفان الاقصی مظهر امید مظلومان است

یوگیتاپاندیت خبرنگار هندی که در دورانی بودایی بوده اما امروز شیعه شده و در قم درحال تحصیل علوم دینی است، جنگ فلسطین با اسرائیل را به جنگ انسانیت با شیطان تشبیه می‌کند و می‌گوید: جنگ غزه در حقیقت، مقاومتِ مظلوم در برابر ظالم و جنگ استقامت با استکبار است.

یوگیتا معتقد است که مردم فلسطین نشان دادند که اسرائیل در این ۷۵ سال، به انواع جنایات اقدام کرد و جان و مال و ناموس آن‌ها را سِتاند؛ اما هیچ وقت نتوانست استقامت و ایمان را از آن‌ها گیرد.

وی «طوفان الاقصی» را مظهر امیدِ مظلومان می‌داند چراکه ظالم هر چه تلاش می‌کند تا خودش را بزرگ جلوه دهد و به پیروزی نزدیک شود باز هم فتح و گشایش از آنِ جبهه‌ مقاومت است و این وعده‌ خداوند است که فرمود: "نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ"

این خبرنگار هندی با بیان اینکه ما هم در مقابل مردم مظلوم فلسطین و غزه، مسئولیت و تکلیف داریم، می‌گوید: دُرست است که مستقیم نمی‌توانیم برای مردم فلسطین کاری کنیم اما می‌توانیم برای آنان دعا کنیم تا خدا به آنان کمک کند و مدد رساند.

*دیگر تحمل دیدن ظلم‌های رژیم کودک‌کش را نداریم

اسماء فاطمه، بانویی از سرزمین هندوستان است که برای تحصیل علوم دینی، به قم آمده است، او احساس خود در زمان اطلاع از حملات رژیم صهیونیستی به غزه را اینطور بیان می‌کند: بنده از وقتی شنیدم که چه بلایی سر مردم فلسطین آمده، ناخداگاه امام زمان (عج) را صدا زدم و گفتم: آقا جان! این مظلومان هر روز یکی یکی شهید می‌‌شوند؛ مگه آنها، چه گناهی دارند؟ چرا باید بچه‌های مظلوم و معصوم، بی‌رحمانه به شهادت برسند؟ مگر آنان حق زندگی ندارند؟ نه غذا دارند، نه خانه و نه دارو، بعضی از کودکان که پدر و مادر هم ندارند.

وی خطاب به امام زمان(عج) می‌گوید: آقا جان! اسرائیل و آمریکا هر روز غزه را بمب باران می‌کنند، مگر چقدر می‌توانیم تحمل کنیم؟؛ ای امام زمان دل‌مان خیلی شکسته است، دیگر تحمّل دیدن ظلم را نداریم، خیلی منتظر دیدار شما هستیم، چشم ما را از دیدارتان روشن کنید و این مظلومان را از شر ظالمان دور کنید.

*پیام یک بانوی اروپایی برای شهدای پیروز فلسطین

یکی از پزشکان اروپایی، بر لبخند معصمانه‌ نوزاد فلسطینی، درود می‌فرستد و می‌گوید: سلام بر بازی کردنِ تو، بین ساختمان‌های خراب شده!.

او شجاعت نوجوانان فلسطینی، صبر و توکّل مادران فلسطینی، استقامت مَردان غیور فلسطینی و حوصله‌ پزشکان فلسطینی را می‌ستاید و احساسات خود را اینگونه اظهار می‌کند: سلام بر سرزمین مقدّس فلسطین و سلام بر شهید پیروز فلسطین و سلام بر هر کسی که حق و باطل را شناخت و در برابر باطل ایستاد.

*ابراز شرمندگی یک بانوی آلمانی تبار از حمایت آلمان از دولت جعلی اسرائیل

جهنّا بانویی مسلمان اهل کشور آلمان است که در رشته‌ جامعه شناسی تحصیل کرده‌ است. او با اشاره به این خبر که چند روز پیش، وزیر دفاع آلمان حمایت کامل را از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده است، اظهار تاسف می‌کند و می‌گوید: من به عنوان یک آلمانی از این موضوع، احساس شرمندگی می‌کنم؛ به خصوص که بسیاری از یهودیان پس از کشته شدن آلمانی‌ها توسط نازی‌ها، به فلسطین مهاجرت کردند.

جُهنّا با طرح این پرسش که مگر فلسطینیان انسان نیستند، می‌پرسد: مگر چشم سیاستمدارانِ آلمان بسته است و نمی‌بینند که تا چه اندازه صهیونیست‌های اسرائیلی، در حق مردم غزه ظلم می‌کنند!؟.

وی با اذعان به این موضوع که ما روزهایی بسیار سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر می‌گذاریم، می‌گوید: چگونه می‌توانم به خواب و خوراک و آسایشم بپردازم در حالی که می‌بینم برادران، خواهران و بچه‌های ما را در فلسطین به خاک و خون می‌کشند!؟ چگونه می‌توانم خوشحال باشم و بخندم وقتی می‌بینم که بچه‌های ما در فلسطین از ترس، گریه می‌کنند و می‌لرزند!؟.

این بانوی مسلمان آلمانی‌تبار، ضمن ابراز امیدواری به پایان جنگ و نابودی دولت جعلی اسرائیل و حاکمیت اسلام، معتقد است: این روزها، روزهای عزا و تاریکی‌ست؛ اما در دل این تاریکی، روزنه‌ نوری وجود دارد و هر قطره خون بی‌گناهی که ریخته می‌شود، نزد خداوند، گواه مظلومیت فلسطینیان است.

وی فلسطینی‌ها را قوی‌تر از همیشه ارزیابی می‌کند و با بیان اینکه حتما پیروزى با مظلوم است، می‌گوید: پایان اسرائیل نزدیک است. ِانَّهُمْ یَرَ‌وْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَ‌اهُ قریباَ.

*دل‌های مردم آزاده دنیا با ملت فلسطین است

یک بانوان مسلمان آلمانی دیگر در مورد وضعیت امروز غزه می‌گوید: اسرائیل در حال کشتار غیرنظامیان و کودکان بی گناه است؛ لذا تمام جهان باید متّحد شوند و صدای خود را در برابر این اقدام ظالمانه بلند کنند.

او معتقد است کسی که امروز واکنشی نشان ندهد، در پیشگاه خداوند، مسئول خواهد بود؛ زیرا یک انسان آزاد، نمی‌تواند با این درد و این وحشیگری، زندگی کند و اجازه دهد جنایات اسرائیل علیه بشریت، ادامه پیدا کند.!

با چشمی اشکبار و دلی پُر غم، خطاب به ملت مظلوم فلسطین می‌گوید: دل‌های مردم آزاده دنیا، همیشه با شماست، شما با مواضع شریفتان برای ما الگو هستید. به یاد داشته باشید که خداوند بهترین منتقم هست. وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّما یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصارُ

*ظلم‌های رژیم صهیونیستی را باید فریاد زد

فرزانه صادق حسین، اهل کشور ماداگاسگار و ساکن شهر مقدس قم است. او وحدت را رمز موفقیت فلسطینیان می‌داند و می‌گوید: ما باید در کنار هم باشیم، ظلم را فریاد بزنیم و هر کاری که در توان داریم برای حمایت از فلسطینی‌ها انجام دهیم.

این بانوی آفریقایی با تاکید بر اینکه ایستادن در کنار فلسطین، ایستادگی در کنار بشریت است، می‌گوید: فلسطینیان در غزه با جنگ، بمباران، تروما، ترس، فقر، انزوا و برخوردهایِ غیرانسانی مواجه هستند و ما باید با آسیب دیدگان، همبستگی لازم را داشته باشیم و از آنان حمایت کنیم.

*مردم غزه به جهانیان درس استقامت می‌دهند

خانم ثنا، اهل ترکیه و ساکن ایران است. او در یادداشت خود خطاب به مسلمانان مظلوم غزه می‌نویسد: ما مسلمانانِ شیعه‌ی جهان، پشت سر شما هستیم و برای شما دعا می‌کنیم.

او در یادداشت خود، ایمان فلسطینیان را می‌ستاید و می‌نویسد: شما ای اهل‌ غزه! چه قدر ایمان‌تان قوی‌ست! در سخت‌ترین لحظات زندگی‌تان، شاکر خداوند هستید و با این صبر، به جهانیان درس استقامت و پایمردی می‌دهید و خدای مظلومان هم به شما پاداش‌هایی می‌دهد که اهل عالم به شما غبطه خواهند کرد.

*ادعای حقوق بشر آمریکایی‌ها دروغی بیش نیست

خانم بتول، خبرنگاری آمریکائی است که کار خبری کرده و هم‌اکنون در ترم نهم مقطع کارشناسی، مشغول تحصیل است. او با دیدن تصاویر کودکان مظلوم غزّه، اشک‌های چشمانش جاری می‌شود و می‌گوید: شما تنها نیستید، ما با شما هستیم. متاسفم که نمی‌توانم بیایم و شما را در آغوش بگیرم.

او ضمن زمزمه‌ی این بخش از دعای شریف افتتاح که می‌فرماید: "اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ"، به امام عصر (عج) متوسل می‌شود و می‌گوید: آقا جان! شما کجائید؟ ما بدون شما یتیم هستیم. واقعا خبرهای دردناک و وحشتناکی پخش می شوند، ولی امیدواریم به ظهور و برپایی عدالت توسط شما.

این بانوی مسلمان آمریکایی، ادّعای رعایت حقوق بشر را از سردمداران آمریکایی، دروغی بیش نمی‌داند و معتقد است: امروز چهره‌ی کثیف و واقعیِ کشورهایِ "دفاع کننده از حقوق بشر" نمایان‌تر از قبل شد و بر همه آشکار شد که آنان دروغگو، تروریست، ظالم و بدتر از شیطان هستند و ان‌شاالله به زودی شاهد نابودی رژیم تروریستی اسرائیل و پیروزی مردم غزه خواهیم بود.

*زبان مدافعِ ظلم ویرانگر‌تر از بمب‌های پرتاب شده به غزه است

کمیلا سلستینو از بانوان برزیلیِ ساکن قم، معتقد است که رژیم صهیونیستی مطلقاً و مسلماً ظالم‌ است، اما ظالمتر و بدتر از این رژیمِ کودک‌کش، افرادی هستند که شاهد جنایاتِ صهیونیستی هستند؛ اما هیچ کاری انجام نمی‌دهند، و بدتر از آن‌ها، کسانی هستند که از ظلم این رژیم صهیونیستی، دفاع و حمایت می‌کنند و فلسطین را به تروریسم متهم می‌کنند. او ضمن باور بر این که چنین افرادی تروریست هستند و در هر اقدامِ وحشیانه و ظالمانه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، شریک جُرم هستند، می‌گوید: در حقیقت زبان مدافعِ ظلم، خصمانه‌تر و ویرانگر‌تر از بمب‌های پرتاب شده در غزه است.

این بانوی مسلمانِ اهل آمریکای لاتین، ظلمِ اسرائیل و متّحدانش را مقدمه‌ی رسوایی، مصیبت و بدبختی آنان می‌داند و می‌گوید: به یاری خدا رژیم صهیونیستی همراه با ظلم خودش نابود می‌شود و فلسطین آزاد خواهد شد.

*پیروزی مظلومان فلسطین نزدیک است

سارا فاطمه اونیا از کشور تانزانیا است که آیه ۱۳ سوره مبارکه صف را مطلع سخن خود قرار میدهد و با تلاوت آیه‌ شریفه‌ی «نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب»، خطاب به فلسطینیان می‌گوید: ای مؤمنان فلسطین و غزه، این آیه در واقع برای شماست، پیروزی شما نزدیک است. من با دیدن این همّت و استقامت شما، بسیار احساس فخر می‌کنم و خوشحالم که توانستید قوّت و قدرت خود را به اسرائیل نشان دهید و قطعاََ وعده‌ی الهی حق است.

وی ادامه داد: ما یقین داریم که "کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ ۸غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ" و چه بسیار گروه‌های کوچکی که به فرمان خدا، بر گروه‌های عظیم پیروز شدند و خداوند، با صابران و استقامت‌کنندگان است.

این خانم تانزانیایی با تجلیل از مسیر پایمردی‌هایِ فلسطینیان که ده‌ها سال آن را با خود حفظ نموده‌اند، گفت: در حقیقت شما کربلایی هستید و عاشورا را درست فهمیدید، امام حسین علیه‌السلام هم، همین را می‌خواست آموزش دهد که مرگ با عزّت، بهتر از زندگی ذلّت هست.

*فلسطینی‌ها درحال ایجاد یک تغییر بزرگ هستند

خانم زینب نورانی، متولد پاکستان و ساکن کانادا است. او خطاب به مردم مظلوم غزّه می‌گوید: امیدوارم بپذیرید که قدرت درونی شما نسبت به گذشته، روز به روز در حال افزایش است. اگرچه که این روزها بسیار بر شما سخت گذشت؛ اما تحمّل و استقامت شما، بیشتر از سختی‌ها است.

این بانوی پاکستانی‌الاصل، ضمن آرزوی پیروزیِ فلسطینیان از درگاه خداوند متعال، می‌گوید: شما در حال ایجاد یک تغییر بزرگ هستید. من به شما افتخار می‌کنم که در این مسیر با صبر و بردباری، در راه آزادیِ قدس شریف، قدم بر‌میدارید و مقاومت دارید.

انتهای پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول