اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل بیش از ۵ و نیم میلیارد ریال به محرومان کمک کردند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران کانون‌ها و خیران با کمک‌های نقدی و غیرنقدی بیش از پنج و نیم میلیارد ریالی طلیعه پاییز هزار رنگ را برای نیازمندان رنگ همدلی و مهربانی کردند.

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل بیش از ۵ و نیم میلیارد ریال به محرومان کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس آذرباد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با اشاره به اینکه کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل در مِهر و نخستین ماه از فصل پاییز پنج میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال برای مددجویان هزینه کردند گفت: سه میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال کمک نقدی خیران، یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال مساعدت مالی خادمیاران و ۱۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال آن هزینه غیر نقدی بوده است.

وی شاخص‌ترین فعالیت خادمیاران آران و بیدگلی در مهرماه را جمع آوری، بسته بندی و ارسال بیش از پنج هزار دست انواع لباس مستعمل برای مناطق محروم اندیکا دانست و گفت: ویزیت رایگان ۳۰ نفر از بانوان با برنامه‌ریزی کانون معین الضعفا، اعزام دو سالمند به عنوان زائر اولی و پرداخت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای چهار دختر دانش آموز از دیگر اقدامات مهم خادمیاران شهرستان در مهرماه بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای انجام ۱۰ نوع مصداق در عرصه‌های عمومی شامل اجرای برنامه‌های گروهی کانون محله‌ای، پرداخت وام و کمک نقدی، طرح آقا حساب کردند، سلامت و درمان، تعمیر و تجهیز وسایل یا منازل خانواده‌های محروم، تهیه بسته‌های ارزاق، غذای گرم و اطعام، عقیقه و قربانی، تهیه جهیزیه و لوازم منزل و سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی هزینه شد.

آذرباد یادآورشد: مجموع کمک‌ها  برای انجام ۱۳ نوع مصداق عرصه‌های تخصصی تبلیغ دینی، وقف ونذر، بانوان وخانواده، تعلیم و تربیت، قرآن، سلامت، مشاوره و مددکاری، ایثار و شهادت، زیارت، جوانان و نوجوانان رضوی و سایر عرصه‌های تخصصی جذب و هزینه شد.

به گفته وی، بیشترین هزینه‌ کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در عرصه‌های عمومی به ترتیب به مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال برای سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، ۹۶۸ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل و ۷۸۹ میلیون ریال برای پرداخت وام و کمک نقدی، طرح آقا حساب کردند جذب و هزینه شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین هزینه‌ کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در عرصه‌های تخصصی به ترتیب برای بانوان و خانواده به مبلغ ۶۳۷ میلیون ریال، ۲۱۵ میلیون ریال برای زیارت و ۱۰۷ میلیون ریال برای عرصه تخصصی سلامت هزینه شد.

آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۷ خادمیار،  ۲۹ یاور رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و  در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادم یار آغاز کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول