اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

رستمیان: تجلیل از مدال‌آوران باعث انگیزه همه ما می‌شود

تیرانداز کشورمان گفت: اولین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی بود و این اتفاق باعث انگیزه ما می‌شود.

رستمیان: تجلیل از مدال‌آوران باعث انگیزه همه ما می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، هانیه رستمیان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی گفت: از شهردار محترم تهران تشکر می‌کنم به خاطر تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی. اولین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی بود و این اتفاق باعث انگیزه ما می‌شود. امیدوارم همه ورزشکارانی که در این مراسم حضور داشتند و مدال آور بودند، در بازی‌های المپیک نیز حضور داشته باشند.

ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: بازی‌های آسیایی خیلی خوب بود. خداراشکر عملکردم خوب بود و راضی بودم و در رشته 25 متر فینالیست شدم و رکورد خوبی توانستم کسب کنم. انتظار مدال داشتم و رشته تیراندازی قابل پیش بینی نیست ولی با این حال از عملکردم راضی بودم. در مسابقات قهرمانی آسیا نیز دقیقا همان رکورد را زدم و شرایط مثل بازی‌های آسیایی بود. آن روز خداراشکر توانستم عملکرد خوبی در فینال داشته باشم و مدال نقره را کسب کنم. خیلی خوشحالم در این رشته توانستم برای چندمین بار در مسابقات جهانی و آسیایی فینالیست بشوم. امیدوارم این عملکرد را ادامه بدهم و آمادگی‌ام را برای المپیک حفظ کنم. 

رستمیان در خصوص امکانات رشته تیراندازی اظهار داشت: تقریبا 2 هفته دیگر عازم مسابقات فینال فینالیست‌ها هستم که 12 نفر برتر رنکینگ هر رشته به این مسابقه دعوت می‌شوم. من دومین سال متوالی است که در این مسابقات حضور دارم و می‌توانم در بین بهترین تیراندازان جهان رقابت کنم. فرصت خوبی برای کسب تجربه است. بعد از آن، مسابقات آسیایی را داریم که آن سهمیه المپیک است. خداراشکر سهمیه دارم و برای کسب تجربه در آن مسابقات شرکت می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات مهمی در پیش است ،انتظار حمایت بیشتر داریم. رشته تیراندازی نیز وابسته به تجهیزات است و باید سلاح‌هایمان به روز شود. نیاز داریم قبل از این مسابقات اردوهای برون مرزی داشته باشیم که بتوانیم این نیازهای خود را برطرف کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول