اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حمله زمینی به غزه به ۳۱ کشته و ۲۶۰ زخمی

ارتش رژیم صهیونیستی، شب گذشته از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حمله زمینی به غزه به 31 کشته و 260 زخمی خبر داد.

افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حمله زمینی  به غزه به ۳۱ کشته و ۲۶۰ زخمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی، شب گذشته به کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود از گردان زرهی طی حمله زمینی به نوار غزه اعتراف و اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۲۶۰ نفر رسید. به این ترتیب شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر)، تا به امروز به ۳۴۸ نفر رسید. 

شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، از هفتم اکتبر گذشته، عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به بیش از هفت دهه جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و دودهه محاصره شدید نوار غزه را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.در مقابل  رژیم صهیونیستی نیز حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و از چند روز پیش، عملیات زمینی برای نفوذ به غزه را کلید زده است. مقاومت فلسطین نیز همان‌طور که وعده داده بود، نظامیان صهیونیست را در کمین‌ها گرفتار می‌کند و تاکنون تلفات سنگینی به اشغالگران وارد آورده است. 

کتائب شهید عز‌الدین القسام، شب گذشته اعلام کرد که از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۸۴ خودروی زرهی اسرائیلی را منهدم کرده است و خسارات زیادی به اشغالگران وارد آورده است. 

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی پیشروی مطلوب نظامیان این رژیم از حومه‌های شهر غزه است و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا می‌کند که نظامیان این رژیم شهر غزه را «محاصره کرده‌اند». 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول