اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خبر خوب| مسیر پروازی جدید به گیلان اضافه شد

مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری مسیر پروازی جدید به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: پیش‌ از این از فرودگاه سردار جنگل رشت به ۸ مسیر، پرواز برنامه‌ای وجود داشت.

خبر خوب| مسیر پروازی جدید به گیلان اضافه شد

محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برقراری مسیر پروازی جدید در فرودگاه رشت خبر داد و اظهار کرد: خط پروازی جدید از رشت به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت برقرار شده است. 

وی با بیان اینکه پرواز رشت ـ بوشهر نهمین خط پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت است، افزود: نهمین مقصد پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به بوشهر توسط شرکت هواپیمایی کاسپین در یکشنبه‌های هر هفته صورت می‌گیرد. 

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به برنامه پروازی خط جدید، گفت: این پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته در ساعت ۱۸:۴۰ از مبدأ فرودگاه بوشهر وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شده و در ساعت ۱۹:۵۰ رشت را به مقصد بوشهر ترک می‌کند. 

 

میرحسینی با اشاره به خطوط پروازی پیشین فعال در فرودگاه سردار جنگل رشت، بیان کرد: فرودگاه سردار جنگل رشت به هشت مسیر تهران، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه، بندرعباس، اهواز و نجف؛ پروازهای منظم و برنامه‌ای وجود داشت. 

وی با اشاره به شرکت‌های فعال درزمینه حمل‌ونقل هوایی در گیلان، گفت: در حال حاضر ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، کارون، پویا، سپهران، کاسپین و ساها در اداره کل فرودگاه استان گیلان، پرواز برنامه‌ای دارند. 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول