اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: باید با قاچاقچیان سوخت برخورد جدی‌تری صورت گیرد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بین هفت تا ۱۱ میلیون لیتر سوخت در استان قاچاق می‌شود و با توجه به بازدارنده نبودن مجازات‌ها، باید با قاچاقچیان سوخت در استان برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: باید با قاچاقچیان سوخت برخورد جدی‌تری صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در دیدار با مدیرکل بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: روزانه بین هفت تا ۱۱ میلیون لیتر سوخت در استان قاچاق می شود و با توجه به بازدارنده نبودن مجازات ها، باید با قاچاقچیان سوخت در استان برخورد جدی تری از سوی سازمان تعزیرات حکومتی صورت پذیرد.

 رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی قانع، صبور و دارای و همراه نظام هستند که دولت باید نگاه حمایتی ویژه ای به مردم این استان داشته باشد.

محمدجواد زینی‌وند مدیرکل بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این دیدار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم، می‌طلبد دادگستری استان حمایت بیشتری از تعزیرات حکومتی در راستای تنظیم بازار و تقویت نظارت های میدانی و رسیدگی به پرونده ها داشته باشد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول