اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری ۳۱۸ نفر اراذل و اوباش در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری ۳۱۸ نفر از اراذل و اوباشی که ابتدای سال جاری اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در سطح استان کرده بودند، خبر داد.

دستگیری ۳۱۸ نفر اراذل و اوباش در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۱۸ نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به شرارت، تخریب، نزاع و درگیری می‌کردند با هماهنگی قضائی احضار و ضمن اجرای دستورات قضائی صادره، برخورد لازم با بر هم زنندگان امنیت عمومی صورت گرفته است.

مهدی بخشی افزود: در پی دریافت اخبار متعددی مبنی بر اینکه اراذل و اوباش با قدرت‌نمایی و مزاحمت‌های خیابانی موجب سلب آسایش و ایجاد ناامنی برای شهروندان شده‌اند، بررسی موضوع را در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرار دادیم.

این مقام قضائی با اشاره به برگزاری ۵ طرح غافلگیر کننده و منسجم مقابله با اراذل و اوباش از ابتدای سال جاری تا کنون عنوان کرد: در این عملیات‌ها تعداد ۳۵ قبضه سلاح سرد و ۱۷ قبضه سلاح گرم، مشروبات الکلی و سایر موارد ممنوعه کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر رصد مستمر تحرکات اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی و کنترل اطلاعاتی این افراد اذعان داشت: دستگاه قضائی در برخورد با مخلان نظم و امنیت هیچ‌گونه مماشاتی از خود نشان نمی‌دهد و برخورد با این افراد به صورت مقطعی و محدود به زمان خاصی نیست .

مدعی‌العموم در استان کرمان ضمن تشکر از مأموران فراجا به‌ویژه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ف.ا.ا. کرمان بیان کرد: کارگروهی به محوریت یکی از معاونان دادستان و با عضویت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس آگاهی و اداره اطلاعات تشکیل شده است.

بخشی با تأکید بر عزم جدی در برخورد با افرادی که برای مردم ایجاد ناامنی می‌‌کنند، مکانیزم عمل این کارگروه را بیان کرد و گفت: هر ماه یک منطقه از شهر در دستور کار کارگروه ویژه قرار می‌گیرد و با جمع‌آوری اطلاعات و ادله کافی، نهایتاً دستور دستگیری و برخورد صادر می‌شود و در کمترین زمان ممکن به اینگونه جرائم رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول