اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی در جنگ زمینی پیشروی کرده؟

یک کارشناس نظامی اردنی گفت، رژیم صهیونیستی همچنان در حال حمله زمینی است اما نتوانسته تا امروز پیشروی کند.

رژیم صهیونیستی در جنگ زمینی پیشروی کرده؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فایز الدویری سرتیپ بازنشسته و کارشناس نظامی اردنی به الجزیره گفت: خطوط تماس و درگیری که روز اول بوده، امروز هم در همانجا باقی مانده. اسراییل نتوانسته پیشروی کند اما درگیری ادامه دارد

الدویری در ادامه تأکید کرد: آن دسته از نیروهای قسام که در خط مقدم درگیری در محورهای مختلف نوار غزه هستند، موفق شده‌اند پیشروی را متوقف کنند. از سویی دیگه دسته دیگری از مقاومت، به پشت نیروهای اسراییلی میرود و عملیات می‌کند

وی خاطر نشان کرد: برخی می‌گویند اسراییل عقب نشینی کرده، خیر. من این را نمی‌گویم، اما در برخی نقاط اسرائیلی‌ها مجبور میشوند عقب بروند، نه اینکه عقب‌نشینی کنند. درگیری‌ها ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از کشته شدن ۴ نظامی و زخمی شدن ۲ افسر دیگرش طی درگیری‌های بامداد با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه خبر داد.

حالا تعداد کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تهاجم زمینی به غزه را به ۲۴ نفر رسیده است؛ این تلفات شامل یک فرمانده تیپ زرهی و ۴ افسر ارشد می‌شود.

ارتش رژیم اشغالگر بعد از این تلفات در بیانیه‌ای مدعی پیشروی و حمله به ۱۵۰ مواضع جنبش «حماس»، شده و اذعان کرد که نیروهایش به نبردهای شدید علیه نیروهای مقاومت فلسطین ادامه می‌دهند.

پنجشنبه نیز مقامات نظامی رژیم صهیونیستی تأیید کردند که شمار نظامیان رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات زمینی در غزه کشته شدند، به ۱۸ نفر افزایش یافته است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر، اذعان کرده بود که شمار نظامیان کشته‌شده صهیونیست از آغاز طوفان‌الاقصی تاکنون به ۳۳۲ نفر رسیده است و شمار ربوده‌شدگان (اسرای اسرائیلی) در غزه به ۲۴۲ نفر رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول