اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نماینده تهران: تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود، گفت: باید از ارسال پرونده های رسانه ها به غیر دادگاه مطبوعات جلوگیری شود.

نماینده تهران: تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، اخیراً در رسانه ها اعلام شد که پرونده برخی رسانه‌ها و سایت‌های دارای مجوز قانونی بجای بررسی در دادگاه مطبوعات، در دادگاه کیفری بررسی و حتی حکم صادر می‌شود.

در همین راستا سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار توانا، گفت: تاکید ما این است که موضوعات مربوط به تخلفات احتمالی رسانه ها در حوزه فضای مجازی و امثال آن در دادگاه مطبوعات با حضور هیأت منصفه رسیدگی شود.

وی گفت: حتی المقدور از ارسال اینگونه پرونده‌ها به مراجع قضایی جلوگیری شود مگر در مواقعی که جرم انگاری سنگینی باشد که لازم است حتماً مراجع قضایی به آن رسیدگی کند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه وقتی یک دادسرا برای بررسی جرائم مطبوعات است چرا پرونده برخی رسانه ها به دادگاههای دیگر می رود؟، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه برای موضوعات تخصصی، دادگاه تخصصی در نظر بگیرد و پرونده مطبوعات نباید به دادگا های دیگر ارسال شود.

یزدی خواه تاکید کرد: جرایم حوزه فضای مجازی، جرایم اقتصادی و جرایم جاسوسی این‌ها دادگاه ویژه خود را می‌خواهد که تخصصی به موضوع نگاه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول