اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

جهاد اسلامی: اسرائیل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر حضور نیروهای «سرایا القدس»، شاخه نظامی‌اش در نبرد کنونی با اشغالگران، تصریح کرد: اسرائیل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد؛ دشمن در شمال غزه متحمل خسارت شده و در حال عقب‌نشینی است.

جهاد اسلامی: اسرائیل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز شنبه، ۴ نوامبر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» تصریح کرد که همه فلسطینی‌ها له «هدف حملات اسرائیل» تبدیل شده‌اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، سلمی تصریح کرد: اسرائیل در مقابل مقاومت ما و حتی شهرک‌نشینان خود شکست خواهد خورد؛ دشمن در شمال غزه در حال عقب‌نشینی است و متحمل خسارت می‌شود، زیرا مقاومت به نیروهایش آسیب رسانده است.

سلمی در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت جنبش جهاد در نبرد با اشغالگران، گفت: گردان‌های القدس از فاصله صفر با دشمن درگیر هستند و تاکید دارند که مقاومت تسلیم نخواهد شد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت تاکید دارد تا زمانی که تجاوزات ارتش صهیونیستی تداوم پیدا کند به مقابله با دشمن ادامه خواهد داد.

سلمی با تاکید بر اینکه فلسطینیان از حاکمیت کشورهای عربی و شکست آن‌ها در مقابله با جنگ غزه تعجب می‌کنند، گفت: همه کشورهایی که روابط خود را با اشغالگران عادی کردند، باید از این موضوع منصرف شوند.

سخنگوی جهاد اسلامی به خبرنگار الجزیره تاکید کرد: ما خواهان موضع قوی و واضح عربی در قبال جنایات اشغالگر با قطع روابط با آن هستیم.

سلمی در پایان این گفت‌وگوی مطبوعاتی خاطرنشان کرد: ما امیدی به جامعه جهانی نداریم، بلکه فقط روی اراده فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری شرط می‌بندیم.

پیش از این، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه انگشتان نیروهای مقاومت، همچنان بر روی ماشه است و حملات راکتی نیز متوقف نخواهد شد، گفته بود: نتایج جنگ از نظر راهبردی، باعث تحولی در همه سطوح به سود مقاومت و پروژه آزادسازی فلسطین خواهد شد.

جنایات رژیم صهیونیستی امروز برای بیست و نهمین روز متوالی از حملات تجاوزکارانه به نوار غزه، با حملاتی علیه بیمارستان‌ها، مساجد و منازل مسکونی ادامه یافت؛ اشغالگران مخازن آب، ژنراتورهای برق، ایستگاه‌های انرژی خورشیدی و حتی کشتی ماهیگیران را هم هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت غزه با اعلام اینکه جنایات امروز رژیم اشغالگر منجر به شهادت ۲۳۱ فلسطینی دیگر شده، گزارش داد: شمار شهدا در غزه به ۹۴۸۸ نفر رسیده است؛ ۷۰ درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول