اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فریاد نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه + عکس

نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه علیه استکبار، فریاد عدالت‌طلبی سردادند و نشان دادند آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش‌آموزانی است که نسل تمدن‌ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و این مسئله آمیخته با آرمان‌های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت ادامه خواهد داشت.

فریاد نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه،نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه علیه استکبار، فریاد عدالت‌طلبی سردادند و نشان دادند  آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش‌آموزانی است که نسل تمدن‌ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و این مسئله آمیخته با آرمان‌های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مهدی صداقتی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان شهرستان سوادکوه در شهر زیراب، اظهار کرد: در تقویم از ۱۳ آبان‌ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد که سه رویداد حمله دژخیمان رژیم پهلوی به منزل امام راحل و تبعید ایشان، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان، دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: دانش‌آموز متعهد امروز ما مدافع اسلام، قرآن، شعار‌های امام راحل، آرمان‌های پیامبران، ائمه و آزادیخواهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با استکبار جهانی فرقی ندارد که دانشجو، دانش‌آموز، مرجع تقلید و اقشار مختلف مردم باشند، همه یک مسیر و مقصد را می‌شناسند.

صداقتی، اظهار کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش‌آموزان است که نسل تمدن‌ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و آمیخته با آرمان‌های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت، دانا و دانشمند هستند و در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی به شاخص‌های دیگر دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دانش‌آموز و دانشجوی متعهد ما با آشنایی از سبک زندگی اسلامی و برخورداری از اعتماد به نفس ملی بدون دلبستگی به شرق و غرب در مسیر اسلام کار برمی‌دارد و ترسی از هیمنه آنها ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: دانش‌آموزان ما با افتخارات ملی و دینی آشنا هستند و برای آینده، نسلی ماهر و متعهد خواهند بود و آحاد ملت ایران در همه سطوح، مدافع شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل با شاخص‌های استکبار‌ستیزی هستند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول