اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماینده ولی فقیه در زنجان: اسناد خیانت آمریکا به ایران70 جلد است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به سابقه دشمنی امریکا با ایران روشنگری انجام شود، گفت: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، بعد از تسخیر لانه جاسوسی، از اسناد خیانت آن‌ها 70 جلد کتاب منتشر کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در زنجان: اسناد خیانت آمریکا به ایران70 جلد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با بیان اینکه باید نسبت به سابقه دشمنی امریکا با ایران روشنگری انجام شود، اظهار کرد: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، بعد از تسخیر لانه جاسوسی، از اسناد خیانت آن‌ها 70 جلد کتاب منتشر کردند که باید موردتوجه قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اسناد لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها نیامده است، افزود: مردم از این وقایع اطلاع زیادی ندارند و باید اطلاع‌رسانی شود.
وی با تأکید بر اینکه هویت ما بستگی به ریشه تاریخی ما دارد، تصریح کرد: بی‌اطلاعی از ریشه تاریخی، منجر به سلطه استکبار می‌شود.
آیت‌الله خاتمی به تکان‌نخوردن لب حاضران در جلسه به هنگام پخش سرود ملی اشاره کرد و گفت: یک زمانی به یکی استانداران پیشنهاد خواندن سرود ملی به‌تنهایی، برای انتخاب مدیران را دادم و الان هم همین پیشنهاد را به دکتر افشارچی می‌دهم چرا که سرود ملی همان هویت ملی ما است.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول