اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دریادار سیاری: حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بر عهده دانش آموزان انقلابی است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نوجوانان بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار دهند و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بر عهده دانش آموزان انقلابی است.

دریادار سیاری: حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بر عهده دانش آموزان انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان امام(ره) اصفهان، اظهار داشت: ملت ایران ملت بزرگ و با هویت است و امام راحل نسبت به قانون کاپیتولاسیون رژیم شاهنشاهی در کشور اعتراض کردند که سپس منجر به تبعید امام شد.

وی افزود: دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در چنین روزی هنگام رفتن به دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند در حالی که این دانش آموزان کاری نکرده بودند و تنها علیه استکبار جهانی شعار دادند که ۵۶ دانش آموز شهید شدند.

سیاری خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام حرکت بزرگی بود که انقلاب دوم نام گرفت، در انقلاب اول با عوامل طاغوت مبارزه شد در حالی که در انقلاب دوم،  مردم با استکبار جهانی درگیر شدند و استکبار جهانی نابود شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طوفان و شن در صحرای طبس  آن را معجزه‌ای خواند که در تاریخ ماندنی شد و باید به آن توجه کرد. تصریح کرد:  استکبار دشمن ماست و برای ما منفعتی ندارد، استکبار ستیزی، حراست از اعتقادات است و ملت ایران باید روحیه استکبارستیزی خود را حفظ نماید و حضور در راهپیمایی‌ها نشان داده که روحیه استکبارستیزی در میان مردم وجود دارد و زیر بار ظلم نمی روند.

وی یادآور شد: آنچه که مشکلات کشور را حل خواهد کرد روحیه و تفکر انقلابی، توکل به خدا، اعتماد به درون، شجاعت اقدام، عمل به توصیه های امام و امیدواری به آینده است.

سیاری ادامه داد: ملت ایران دارای آرمان و نقشه راه است که مبارزه با استکبار در سرلوحه کارهای آنان قرار دارد؛ در عرصه دفاع مقدس بیش از ۱۵ هزار شهید در استان اصفهان برای حفظ انقلاب و دین تقدیم شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: دانش آموزان در سراسر کشور ۳۶ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده اند و مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی با دانش و مهارت، انقلابی و آگاه است که می‌توانند آینده کشور را تامین کنند.

وی تصریح کرد: مطابق بیانات رهبری آینده متعلق به جوانان است و این جوانان هستند که انقلاب را به جلو خواهند برد و از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند نوجوانان باید توانمندی های علمی و مهارتی خود را افرایش داده و دشمن را نیز بشناسند.

سیاری بیان کرد: نوجوانان بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار دهند و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بر عهده دانش آموزان انقلابی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: ضربه ای که به رژیم صهیونیستی وارد شد ترمیم‌ناپذیر است و این رژیم چندین هزار از مردم مظلوم فلسطین را کشت؛ آسیب پذیری دشمن کلان و بزرگ است و همچون خانه عنکبوت است که نابود خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول