اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار سنایی‌راد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی از سال‌ها قبل آغاز شده است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سال‌ها است که صهیونیست‌ها با تکیه بر حمایت‌های آمریکا و ترور و وحشت به دنیا گفتند چاره‌ای جز پذیرش آن‌ها را ندارد اما روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سال هاست که آغاز شده است.

سردار سنایی‌راد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی از سال‌ها قبل آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار رسول سنایی راد ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گرگان اظهار کرد: سال ها است استکبار جهانی در کنار حمایت از رژیم صهیونیست جنایتکار، در فضای مجازی تلاش می‌کند نوعی فاصله بین نسل امروز و دیروز بیافکند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز نوجوان دانش آموز اند که شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهد. این شعار بر اساس شناخت میدانی و واقعی است و این حماقت آمریکا را می رساند که اعمالش برای نسل جدید قابل شناسایی است. 

وی افزود: اگر آمریکا بخواهد دست به اشتباه بزند و توسعه تنش ایجاد کند هزار رزمنده مقاومت دست به ماشه ایستاده اند تا در میدان تولید افتخار، افتخار آفرینی کنند. 

وی افزود: استکبار آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی هم مشهود است و برخاسته از دخالت آمریکا در امور داخلی ایران است. رژیم پهلوی سرسپرده آمریکا بود و آمریکا نیز این رژیم را در جنایت حمایت می‌کرد، یکی از این جنایت ‌ها قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ بود.

*روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سال‌هاست آغاز شده است

سردار سنایی راد عنوان کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸  «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» سفارت آمریکا را در تهران را تسخیر کردند که به نام «تسخیر لانه جاسوسی» معروف است و این رسوایی آشکاری برای آمریکا بود چرا که اسرار جاسوسی‌ بسیاری را در دنیا برملا می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال‌ها است صهیونیست ها با تکیه بر حمایت های آمریکا و  ترور و وحشت به دنیا گفتند چاره ای جز پذیرش ما ندارد اما روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سال هاست که آغاز شده است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول